Haakboekje Baby Born |
Reageer ![]() |
Autheur | |
saskia welmoed ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Juni 2011 om 11:36 |
Hallo hobbydozen, Op Marktplaats zag ik een poosje geleden een haakboekje te koop met kleertjes voor de baby born. Op de voorkant de afbeeldingen van de poppen met de kleertjes aan. Er stond o.a. een poncho in. Ik kan het nergens meer terug vinden.. Weet iemand welk boekje het geweest zou kunnen zijn en of het ergens te bestellen is ? groeten, Saskia Welmoed |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben d'r ook wel benieuwd naar. Heb je de patronen van BB die via het forum worden rondgestuurd al ontvangen?
Want daar zijn er ook nog een heleboel van... |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
heb je wat haakpatroontjes gestuurd.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ik zie geregeld haak- en breiboekjes voor Baby Born op Marktplaats, maar vaak zijn ze vrij duur. Helemaal als er € 9,95 per boekje gevraagd wordt en er is een reeks van 5 boekjes. Dan kun je voordeliger een abonnement op Andrea nemen.
Je kunt het beste geregeld eerst aanklikken op "hobby", dan op "breien en breimachines" en dan in de zoekbalk baby born intoetsen. Dan krijg je niet zoveel gegevens ineens. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |