Haakboekje pop |
Reageer | Pagina <1234 5> |
Autheur | |
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik het boekje ook mogen ontvangen?
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi lenie25,ik heb het je toegestuurd,
|
|
|
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Diana voor het doorsturen ik heb het ontvangen
Magtelt mijn complimenten wat een prachtig boekje heb je er van gemaakt hele leuke patroontjes
heel erg bedankt dat je dit met ons wil delen.
|
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik het boekje van die pop ook mogen ontvangen?
met vriendelijke groet nia |
|
Wilma1979
Duizendpoot Lid sinds: 11 Februari 2012 Status: Offline Points: 222 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb tot op heden nog niks ontvangen helaas dus sluit nogmaals aan in de rij.
Liefs Wilma
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu heb je hem van de schrijfster zelf ontvangen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik het ook mogen ontvangen aub ? Ik stuur het zeker door naar de volgende .
Alvast bedankt ! |
|
Lenie25
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn onderweg Dine
|
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt Lenie en vooral Magtelt !
Ze zijn prachtig en komen net van pas (vorige week 2 zulke poppen gekocht in kringloopwinkel voor 2,5 euro 't stuk !) |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
een pop, dat is interessant
mag je mij ook sturen aub
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel vriendelijk dat dat zomaar mag. Maar als er geen e-mailadres in je profiel staat, gaat dat niet lukken.
|
|
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien dat ik er tusen door ben geglipt
maar ik had het patrooon van de pop ook gevraagt maar nog niets ontvangen zou dat alsnog mogen? met vriendelijke groet nia |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Je hebt hem Nia, sorry voor het glippen.
|
|
wat rozengeur. |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
geeft niets
ik heb het nu en ik heb me even gemeld dus het is allemaal goed gekomen nia dank je wel |
|
tottelot
Newbie Lid sinds: 16 Oktober 2012 Locatie: alst Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste,
Ik ben een nieuw lid en zou dolgraag een copie van jouw boekje krijgen Alvast bedankt en groetjes |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet hoe je op dit forum terecht bent gekomen, Tottelot, maar we stellen het op prijs als je je voorstelt in Even voorstellen, dan weten we met wie we patronen delen. En zet je e-mailadres in je profiel bij messenger (vlindertje), anders kunnen we je niets sturen.
Zoals je hierboven had kunnen lezen. |
|
wat rozengeur. |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ Magtelt lekker laten bungelen, geen mailadres dan geen patroon
|
|
lydia wijsbroek
|
|
tottelot
Newbie Lid sinds: 16 Oktober 2012 Locatie: alst Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
waarschijnlijk doe ik bij change profile iets verkeerd, want mijn mailadres staat er wel degelijk vermeld
D eknop msmmessager vind ik niet Help j eme even op weg ? Alvast bedankt tootelot
|
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je even terug gaat naar je profiel, dan zie je daar een vlindertje staan en daar moet even je email adres neer gezet worden want anders kan niemand je wat sturen
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
gewoon op de regel bij msn messenger je mailadres vermelden, das alles
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Reageer | Pagina <1234 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |