Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haaknaald kwijt

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 17:50
Ik ben vandaag nogmaals naar de ruimte geweest, waar ik hem denk ik ben kwijtgeraakt. Maar niemand had hem gevonden. De schoonmaakster had hem ook niet gezien en heeft ook nog helpen zoeken.

Mijn Pa, heeft mijn tas ook nog eens aan een grondige inspectie onderworpen, maar helaas, hij is foetsie.
Ik heb zelfs nog met een magneet 'gezocht'.

Ik heb nog wel een 2,5 haaknaald, maar dan zonder extra handgreepje. En ja, als je het eenmaal gewend bent. Maar ik kan dus wel wat doen, als ik perse wil.
Vandaag een mailtje gehad, dat mijn haaknaalden (2,5 en 3,0) eraan komen, dus ik hoop dat ze morgen binnenkomen. En misschien idd eens bij de Wibra kijken (bedankt voor de tip), al was het maar om mee te nemen !
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 18:25
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Originally posted by ridder204 ridder204 wrote:

bij wibra 69 cent, misschien een alternatief

wibra.jpg

komen deze bij de wibra vandaan??

yeps 

groetjes margriet
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 18:36
Die heb ik nog nooit gezien bij de Wibra. Wel een goede tip. Dank je wel. Dochterlief wil ook af en toe wat haken daar zijn deze volgens mij heel geschikt voor.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 21:22
Gelukkig heb je snel weer een nieuwe. Vet balen als je dat overkomt en hij blijft spoorloos.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 21:39
Ik vind die Clover ook heel handig. Ik heb ook iets met een zwart handvat (ook ergonimisch) maar die is toch minder handig. Ik denk dat ik morgen even een bezoekje aan de Wibra moet brengen. Die naalden zien er lekker fleurig uit. En voor die prijs kun je er nog eens eentje kwijt raken LOL
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 18:45
Pfff hoe erg is dat als je je materiaal in ene kwijt ben....
Ik leg mijn softgrip 3.5 bij de pc neer om een bol saskia te pakken. Die bol heb ik nu alleen waar de naald is gebleven??? Nee niet op de plek waar de bol lag, daar heb ik al gekeken Confused
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 21:08
Onder de pc gerold? Ik zei het al in een ander topic, we moeten die dingen laten chippen en dan kunnen ze met een scanapparaat gezocht worden. En het beest dat haaknaalden eet, moet maar naar Artis gebracht worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 22:13
Ik heb al een magneet gezocht maar die vindt tot nu toe niets haha. Mijn pc staat in een kast en op een plank had ik de naald gelegd. Ga morgen wel op de buik om te kijken of die onder de kast is gerold maar heb geen naald (speld hihi) horen vallen.
Back to Top
marlasinger1470 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlasinger1470 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 22:53
Als ik mijn clover  haaknaalden niet had, had ik  het haken al lang op moeten geven. maar nu gelukking niet. ;) Ik kreeg pijn in mijn hand van de gewone. 
Ik ben ze regelmatig gelukkig tijdelijk kwijt. meestal zijn ze dan in de bank verdwenen. Ik ben niet altijd zo handig om ze op een goede en veilige plek neer te leggen. :)

Groetjes Marcella

Laat de handjes maar wapperen
http://marlasinger1470.blogspot.com/
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 12:57
Hoe suf... De haaknaald vond ik vanochtend gewoon liggen NAAST de pc kast. Toch gisteren bij het sluiten niet gezien haha. Maakt niet uit ik ben weer happy ;)
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 13:50
Gelukkig maar. En fijn dat anderen ook eens wat kwijt zijn. Ik ben nogal eens boos op mezelf dat ik WEER eens wat kwijt ben. Maar het is nu eenmaal gewoon een gebrek. En van je fouten schijn je te leren maar van de fout dat ik alles overal laat slingeren leer ik nooit. Cry
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 16:40
Ik heb veel te veel projecten tegelijk onder handen en als ik dan zoek naar een haaknaald zit ie bij zo'n project. Dan vergeet ik geheid welk nummer naald daar bij hoort, neem hem mee voor het nieuwe project en kom later in de problemen met een paar keer testen en uithalen. Een simpel briefje met de naalddikte zou een uitkomst zijn, maar dan moet er wel net een papiertje en balpoint ter beschikking staan.

Ja je hebt georganiseerde mensen en slorrebellen en die laatste leren het nooit. Maar die zijn meestal wel erg lief, dus wat geeft het?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 17:00
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Balen zeg. Inderdaad zijn twee haaknaalden nooit weg. Maar vooral lastig dat je nu moet wachten en niet verder kan.
M'jo, je verhaal klinkt bekend. Toen ik in het kraambed lag na de geboorte van Manuel had ik een kraamverzorgster die ongelofelijk goed kon opruimen. Mijn dagelijkse breiwerk stond naast mijn bed (niet dat ik veel deed, ik had de energie niet maar het feit dat ie er naast stond was toch prettig) De andere werkjes stonden boven. Ik heb me toch naar gezocht toen ik eenmaal op de been was naar die andere werkjes. De kraamverzorgster had een keurig opgeruimd huis achtergelaten maar ik was wel mijn werkjes kwijt. Vond ze uiteindelijk onderin de kast tussen de vazen en glazen schalen.

toen ik het kraambed uitkwam vond ik daar ALLE ongestreken overhemden van mijn man, kon meteen aan de slag....... grrrr... er ging een vette klacht naar de kraamzorg!!
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 19:13
Fijn dat je je haaknaald weer terug hebt.
Ik ben inmiddels al naar verschillende vestigingen van de Wibra geweest, maar nergens die leuke haaknaalden. Bij ons in het dorp ernaar gevraagd en ze keken of ze water zagen branden.
Maar wie weet komen ze bij ons ook in de komende weken nog binnen.
Groetjes, Jannie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 20:06
Originally posted by JannieV JannieV wrote:

Fijn dat je je haaknaald weer terug hebt.
Ik ben inmiddels al naar verschillende vestigingen van de Wibra geweest, maar nergens die leuke haaknaalden. Bij ons in het dorp ernaar gevraagd en ze keken of ze water zagen branden.
Maar wie weet komen ze bij ons ook in de komende weken nog binnen.
Groetjes, Jannie

dat had ik ook ervaren. Jammer want ze zijn wel erg leuk :)
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 23:47
Ik ben mijn ronbreinaald nr 3, 80 cm kwijt, weet zeker dat ik hem mee naar beneden heb genomen ?????
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 10:43
Nee die rondbreinaalden heb ik niet gezien, wel de haaknaalden bij de wibra heb ze zelfs meegenomen en ik vind dat ze fijn haken, nu moet ik wel zeggen dat het mij niet veel uitmaakt waar ik mee haak, gelukkig niet zou ik zeggen. De speciale haaknaalden zijn best duur en deze kosten bijna niets.
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 10:50
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb veel te veel projecten tegelijk onder handen en als ik dan zoek naar een haaknaald zit ie bij zo'n project. Dan vergeet ik geheid welk nummer naald daar bij hoort, neem hem mee voor het nieuwe project en kom later in de problemen met een paar keer testen en uithalen. Een simpel briefje met de naalddikte zou een uitkomst zijn, maar dan moet er wel net een papiertje en balpoint ter beschikking staan.

Ja je hebt georganiseerde mensen en slorrebellen en die laatste leren het nooit. Maar die zijn meestal wel erg lief, dus wat geeft het?

hahahahahahaha das zooooooooo herkenbaar, hoeveel ik al niet heb moeten uithalen hierdoor
groetjes margriet
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 16:16
Joepie, ik heb het hele set van 6 haaknaalden van de Wibra.
Gisteren was ik wat te vroeg in Rotterdam voor de Handwerkbeurs en ben toen Zuidplein nog even opgegaan. Daar vond ik er 1, de blauwe 3,5mm, dat was alles, maar al helemaal blij.
Vanmorgen de Wibra in Sliedrecht maar weer eens onveilig gemaakt en ja hoor, daar hadden ze de haaknaalden net binnen gekregen. Dus natuurlijk de rest van de serie meegenomen.
Ze voelen best lekker aan en die vrolijke kleurtjes maken het nog leuker.
En ze vragen om een vrolijk bewaarmapje zodat ik ze niet steeds kwijt zal zijn, dus dat wordt het eerste klusje.
Groetjes, Jannie
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 16:34
Ik ben afgelopen week ook nog naar de Wibra geweest, maar geen haaknaald te bekennen.
Nog gevraagd, maar ze kwamen ook niet bekend voor. Misschien dat niet iedere Wibra ze krijgt ?!?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.395 seconden.
Lang Yarns