Haaknaald kwijt |
Reageer
|
Pagina <123> |
| Autheur | ||
Cully
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Oktober 2012 om 17:50 |
|
|
Ik ben vandaag nogmaals naar de ruimte geweest, waar ik hem denk ik ben kwijtgeraakt. Maar niemand had hem gevonden. De schoonmaakster had hem ook niet gezien en heeft ook nog helpen zoeken.
Mijn Pa, heeft mijn tas ook nog eens aan een grondige inspectie onderworpen, maar helaas, hij is foetsie. Ik heb zelfs nog met een magneet 'gezocht'. ![]() Ik heb nog wel een 2,5 haaknaald, maar dan zonder extra handgreepje. En ja, als je het eenmaal gewend bent. Maar ik kan dus wel wat doen, als ik perse wil. Vandaag een mailtje gehad, dat mijn haaknaalden (2,5 en 3,0) eraan komen, dus ik hoop dat ze morgen binnenkomen. En misschien idd eens bij de Wibra kijken (bedankt voor de tip), al was het maar om mee te nemen ! |
||
![]() |
||
ridder204
Hobbywonder
Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Oktober 2012 om 18:25 |
|
yeps |
||
![]() |
||
JoJo
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Oktober 2012 om 18:36 |
|
|
Die heb ik nog nooit gezien bij de Wibra. Wel een goede tip. Dank je wel. Dochterlief wil ook af en toe wat haken daar zijn deze volgens mij heel geschikt voor.
|
||
|
||
![]() |
||
tikoes
Hobbyguru
Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Oktober 2012 om 21:22 |
|
|
Gelukkig heb je snel weer een nieuwe. Vet balen als je dat overkomt en hij blijft spoorloos.
|
||
![]() |
||
zazia
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Oktober 2012 om 21:39 |
|
|
Ik vind die Clover ook heel handig. Ik heb ook iets met een zwart handvat (ook ergonimisch) maar die is toch minder handig. Ik denk dat ik morgen even een bezoekje aan de Wibra moet brengen. Die naalden zien er lekker fleurig uit. En voor die prijs kun je er nog eens eentje kwijt raken
|
||
|
||
![]() |
||
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Oktober 2012 om 18:45 |
|
|
Pfff hoe erg is dat als je je materiaal in ene kwijt ben....
Ik leg mijn softgrip 3.5 bij de pc neer om een bol saskia te pakken. Die bol heb ik nu alleen waar de naald is gebleven??? Nee niet op de plek waar de bol lag, daar heb ik al gekeken ![]() |
||
![]() |
||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Oktober 2012 om 21:08 |
|
|
Onder de pc gerold? Ik zei het al in een ander topic, we moeten die dingen laten chippen en dan kunnen ze met een scanapparaat gezocht worden. En het beest dat haaknaalden eet, moet maar naar Artis gebracht worden.
|
||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Prideke
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Oktober 2012 om 22:13 |
|
|
Ik heb al een magneet gezocht maar die vindt tot nu toe niets haha. Mijn pc staat in een kast en op een plank had ik de naald gelegd. Ga morgen wel op de buik om te kijken of die onder de kast is gerold maar heb geen naald (speld hihi) horen vallen.
|
||
![]() |
||
marlasinger1470
Newbie
Lid sinds: 19 Mei 2012 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 28 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Oktober 2012 om 22:53 |
|
|
Als ik mijn clover haaknaalden niet had, had ik het haken al lang op moeten geven. maar nu gelukking niet. ;) Ik kreeg pijn in mijn hand van de gewone.
Ik ben ze regelmatig gelukkig tijdelijk kwijt. meestal zijn ze dan in de bank verdwenen. Ik ben niet altijd zo handig om ze op een goede en veilige plek neer te leggen. :) |
||
|
Groetjes Marcella
Laat de handjes maar wapperen http://marlasinger1470.blogspot.com/ |
||
![]() |
||
Prideke
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Oktober 2012 om 12:57 |
|
|
Hoe suf... De haaknaald vond ik vanochtend gewoon liggen NAAST de pc kast. Toch gisteren bij het sluiten niet gezien haha. Maakt niet uit ik ben weer happy ;)
|
||
![]() |
||
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Oktober 2012 om 13:50 |
|
|
Gelukkig maar. En fijn dat anderen ook eens wat kwijt zijn. Ik ben nogal eens boos op mezelf dat ik WEER eens wat kwijt ben. Maar het is nu eenmaal gewoon een gebrek. En van je fouten schijn je te leren maar van de fout dat ik alles overal laat slingeren leer ik nooit.
|
||
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
||
![]() |
||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Oktober 2012 om 16:40 |
|
|
Ik heb veel te veel projecten tegelijk onder handen en als ik dan zoek naar een haaknaald zit ie bij zo'n project. Dan vergeet ik geheid welk nummer naald daar bij hoort, neem hem mee voor het nieuwe project en kom later in de problemen met een paar keer testen en uithalen. Een simpel briefje met de naalddikte zou een uitkomst zijn, maar dan moet er wel net een papiertje en balpoint ter beschikking staan.
Ja je hebt georganiseerde mensen en slorrebellen en die laatste leren het nooit. Maar die zijn meestal wel erg lief, dus wat geeft het? |
||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
m'jo
Hobbyguru
Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Oktober 2012 om 17:00 |
|
toen ik het kraambed uitkwam vond ik daar ALLE ongestreken overhemden van mijn man, kon meteen aan de slag....... grrrr... er ging een vette klacht naar de kraamzorg!! |
||
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
||
![]() |
||
JannieV
Duizendpoot
Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Oktober 2012 om 19:13 |
|
|
Fijn dat je je haaknaald weer terug hebt.
Ik ben inmiddels al naar verschillende vestigingen van de Wibra geweest, maar nergens die leuke haaknaalden. Bij ons in het dorp ernaar gevraagd en ze keken of ze water zagen branden. Maar wie weet komen ze bij ons ook in de komende weken nog binnen. Groetjes, Jannie
|
||
![]() |
||
Prideke
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Oktober 2012 om 20:06 |
|
dat had ik ook ervaren. Jammer want ze zijn wel erg leuk :)
|
||
![]() |
||
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Oktober 2012 om 23:47 |
|
|
Ik ben mijn ronbreinaald nr 3, 80 cm kwijt, weet zeker dat ik hem mee naar beneden heb genomen ?????
|
||
|
||
![]() |
||
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Oktober 2012 om 10:43 |
|
|
Nee die rondbreinaalden heb ik niet gezien, wel de haaknaalden bij de wibra heb ze zelfs meegenomen en ik vind dat ze fijn haken, nu moet ik wel zeggen dat het mij niet veel uitmaakt waar ik mee haak, gelukkig niet zou ik zeggen. De speciale haaknaalden zijn best duur en deze kosten bijna niets.
|
||
|
||
![]() |
||
ridder204
Hobbywonder
Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Oktober 2012 om 10:50 |
|
hahahahahahaha das zooooooooo herkenbaar, hoeveel ik al niet heb moeten uithalen hierdoor
|
||
![]() |
||
JannieV
Duizendpoot
Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Oktober 2012 om 16:16 |
|
|
Joepie, ik heb het hele set van 6 haaknaalden van de Wibra.
Gisteren was ik wat te vroeg in Rotterdam voor de Handwerkbeurs en ben toen Zuidplein nog even opgegaan. Daar vond ik er 1, de blauwe 3,5mm, dat was alles, maar al helemaal blij. Vanmorgen de Wibra in Sliedrecht maar weer eens onveilig gemaakt en ja hoor, daar hadden ze de haaknaalden net binnen gekregen. Dus natuurlijk de rest van de serie meegenomen. Ze voelen best lekker aan en die vrolijke kleurtjes maken het nog leuker. En ze vragen om een vrolijk bewaarmapje zodat ik ze niet steeds kwijt zal zijn, dus dat wordt het eerste klusje. Groetjes, Jannie
|
||
![]() |
||
Cully
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Oktober 2012 om 16:34 |
|
|
Ik ben afgelopen week ook nog naar de Wibra geweest, maar geen haaknaald te bekennen.
Nog gevraagd, maar ze kwamen ook niet bekend voor. Misschien dat niet iedere Wibra ze krijgt ?!? |
||
![]() |
||
Reageer
|
Pagina <123> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |