haaknaald mee in vliegtuig |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Mei 2013 om 21:17 |
Hoi
Het is volgens mij al eens ter sprake gekomen Mag je een haaklnaald meenemen in het vliegtuig??? En in je koffer?? Wij gaan waarschijnlijk vliegen dit jaar vandaar |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
In je koffer, als die naar het bagageruim gaat, zal wel mogen. Een houten is niet te zien op de metaaldetector.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Ik heb al jaren een bamboe haaknaald mee in de handbagage. Nog nooit geen probleem gehad, metalen mogen wel mee in de koffer maar niet in de handbagage.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
ik had vorig jaar gewoon een aluminium haaknaald mee in mijn handbagage
en geen probleem ik heb heerlijk in het vliegtuig kunnen haken groet nia |
|
![]() |
|
kaatgr ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 177 |
ik heb ook regelmaig een houten haaknaald meegenomen in het vliegtuig en geen probleem. Een metalen haaknaald ligt aan het land waarvan je vertrekt en terug komt. Het is heel raar maar vanaf NL was het geen probleem, vanuit USA ook niet maar vanuit Frankrijk en Finlanf weer wel.
|
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Van en naar Polen mocht een haaknaald ook niet mee in de handbagage. Een borduurschaartje daarentegen weer wel. Dat begrijp ik nog steeds niet
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Ik denk dat een borduurschaartje mag omdat het klein is. Ik heb ooit een Zwitsers zakmes in Düsseldorf moeten inleveren (ik wist niet dst het in mijn rugzak was blijven zitten na een vorige vakantie). Daar legde men mij uit dat het lag aan de lengte van het lemet, bij deze was het ruim te lang. Ik heb iets van 4 cm als toegestane maat in mijn hoofd, maar of dat klopt????
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Dansk ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Ik vloog dit jaar met Turkish Airlines. Ik had 2 scharen, een metalen haaknaald en 2 naainaalden in mijn handbagage. Geen probleem, heen en terug. Kwam er thuis zelfs nog achter dat ik ook nog een blik cola had.
Air France is heel streng.
|
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Bedankt voor alle reacties
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |