Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpakketjes HEMA

 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 18:59
zou ik die patroontjes ook mogen hebben ik heb geen idee hoe het er uit ziet maar het lijkt me zo grappig, heeft de hema vaker van dat soort pakketjes ik heb het nog nooit gezien als ze het vaker hebben zal ik ook is opletten dan zal ik er ook is kopen en dan zal ik het ook hier op zetten ik ga bij de hema in wageningen en daar is meestal nog wel te koop omdat het daar niet zo druk is of ik ga in rhenen waar moet ik dan kijken ik wist niet dat zij nog handwerken verkochten
Back to Top
capiteinhaak View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer capiteinhaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 19:23
@ Magtelt
Ik heb de topic ook helemaal doorgelezen, maar blijkbaar
heb ik iets verkeerds gedaan... Het spijt me. Ik dacht
dat ik het goed had gedaan. Ik heb netjes alle vakjes
ingevuld bij het registratie formulier, ook mijn mail
adres. Die zou voor iedereen zichtbaar moeten zijn.
Ik zal het nog eens proberen.
Misschien is het ook wat onduidelijk voor mensen die zich
net aanmelden hoe het allemaal precies werkt?

Ik probeer het nogmaals. Hoop dat het deze keer wel goed
gaat. Bedankt voor je begrip.

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 20:06
Komt goed
Back to Top
capiteinhaak View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer capiteinhaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 20:07
Heb ze! Hartstikke bedankt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 13:09
Sorry dat ik even boos werd, op bladzij 6 van dit topic alleen al staat helemaal dat het e-mailadres bij msn messenger moet worden ingevuld, met een hele uitleg van dat je wel je mailadres opgeeft, maar dat dat alleen voor de hobbydoos zelf is, voor de nieuwsbrief.

Wat zou het handig zijn als dat in het aanmeldingsformulier stond.

En het zou ook leuk zijn als nieuwelingen wat meer over zichzelf vertelden, je komt op een hobbyforum en geeft niet eens je hobby's op. Achternaam kun je nog voorzichtig mee zijn, maar is een broep, leeftijd en hobby nou zo geheim?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 13:12

Magtelt,

groetjes (en ik wil ze toch wel terug)......

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 13:22
Groetjes terug. 20 jaar geleden had ik pubers en moest ik een miljoen keer vragen of ze hun jas aan de kapstok wilden hangen in plaats van hem in die richting te gooien en of ze hun boekentas niet in de loop wilden leggen, maar even naar hun kamer brengen. Op een gegeven moment wil je alles maar één keer hoeven zeggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
capiteinhaak View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer capiteinhaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 14:28
Ik snap de frustraties Magtelt. Het zou inderdaad handig
zijn als het inschrijf formulier een stuk duidelijker zou
zijn... Ik heb het aangepast en nu kan iedereen me mailen

Ik wil me best voorstellen hoor
Voor de duidelijkeid ga ik dat nu meteen op de goede plek
doen in dit forum. Dus voor wie wil,kun je mij nu wat
beter leren kennen bij "even voorstellen".
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 18:36

ik ben vandaag in wageningen geweest bij de hema maar kan helemaal niks vinden van handwerken ik had deze vraag al gesteld (waar ik moet kijken bij de hema) maar heb nog geen antwoord van jullie dus vraag ik het nog maar een keer waar moet ik zoeken want dan kan ik het ook een keer kopen en dan kan ik het een keer voor jullie hier op zetten.

en ik hoop dat die ergenis van je niet voorstellen nu is op houdt misschien zijn er wel hobby dozen die zich helemaal niet voor willen stellen en soms hebben ze het niet eens in de gaten we moeten er niet steeds van uitgaan dat mensen alleen maar vanalles willen halen en niet willen geven, ook ik heb veel moeten leren en dat is soms best eng als je nog niet alles kan op de computer ik heb bv mijn zoon heel hard nodig om mij vanalles te leren maar ik wil met alle liefde van alles met jullie delen zodra ik een vraag zie om een patroon dan ga ik ook altijd zoeken of ik wat heb dus laten we niet blijven hakketakke over die soort dingen het staat zo onvriendelijk terwijl ik heb ondervonden dat jullie hele aardige lieve mensen zijn.

nu hoop ik niet dat jullie dit verkeerd opvatten want zo is het niet bedoeld maar het klinkt allemaal niet aardig en daar heb ik een beetje last van en wordt dit wel verkeerd opgenomen dan al vast sorry maar ik moest het even kwijt

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 09:27
We vatten het niet verkeerd op, dit is een vrij land, ik uit mijn ergernis, jij uit je ergernis. Moet kunnen.

In Apeldoorn hingen de pakketjes bij de breiwol en naalden, maar de zpagettitas lag tussen knutselspullen voor kinderen. Later hingen de pakketjes ook bij de hangende knutselspullen.

Je kunt het beter aan de informatiebalie vragen. De kleinere Hemaatjes hebben veel minder in het assortiment.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 10:21

fijn dat het niet verkeerd opgevat wordt ben ik blij om.

bij de hema in wageningen hebben ze geen wol en als ik het goed begrijp bij jullie wel dat vind ik echt jammer want jaren geleden had de hema echt hele mooie wol en kocht ik het met veel plezier, ik dacht dat ze daar helemaal mee gestopt waren zou ik dan in de grotere steden moeten kijken zoals nijmegen of arnhem dat is voor mij het dichts bij want in tiel hebben ze het ook niet he echt jammer jullie boffen maar met zo'n hema ik woon in lienden een klein gehugje in de betuwe en dan zijn de plaatsen die ik hier benoem het dichtsbij zou ik op de hema site kunnen kijken hebben jullie daar evaring mee want dan doe ik het gewoon zo, ik ben weleens in apeldoorn geweest dat vind ik echt een hele leuke stad maar het is voor mij veel te ver weg om even snel naar toe te rijden al hoewel met deze storm vlieg je volgens mij

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 11:17
Net als Mary Poppins, grote paraplu op en vliegen maar.

Ik weet ook nog wel van de Hema dat ze wol en breinaalden verkochten, ik had toen een heleboel van hun breiboeken en die heb ik nu dankzij Marktplaats weer terug. Zo veel leuke inbreipatronen! En allerlei toenmalige beroemde Nederlanders en buitenlandse artiesten als fotomodel.

Soms verkoopt het Kruidvat goedkope treinkaartjes, waarmee je dan een dagje Nederland kunt doen. Dan kun je in de lente een dagje Apeldoorn doen, we halen je op van het station, een kleine stop bij de Beekbergse wolhal, dan thuis koffie en dan laten we ons naar het centrum kruien, witte boekhandel met hobbyafdeling beneden, Euroland met hobbyafdeling, Hema in de Oranjerie (restaurant), Zeeman en Wibra in dezelfde straat en dan nog de Action tot besluit.

Dit aanbod telt ook voor andere hobbydozen, ik heb het al eerder gedaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 12:28

Magtelt,ik ga nooit met de trein,maar ik ga die actie van het Kruidvat (is ook de enigste winkel bij ons in het dorp op dit gebied) in de gaten houden en kom dan eens een keertje winkelen bij jou.

groetjes Frea.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 12:53
OK Freja, ik vrees dat er voor mannen niet veel te doen is in Apeldoorn, anders zou je samen met je man kunnen komen. Er is hoogstens nog de treinenwinkel van Wentink, als die nog bestaat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 13:24

hi hi dat lijkt me een super idee dat wil ik graag een keer doen dat lijkt me echt heel gezellig moeten we echt een keer gaan doen  ik had ook heel veel breiboeken van de hema maar door een paar keer verhuizen ben ik er toch in de loop van de tijd een hoop kwijt geraakt.

en de mannen???? die willen we er toch niet bij hebben dit is toch lekker een vrouwen dingetje

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 13:43

Mijn man laat ik thuis,die heeft genoeg hobbies om zich thuis te vermaken. Hij winkelt wel mee in wolwinkels als we in het buitenland zijn.

groetjes Frea.

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 13:48
nou ik heb echt een hele lieve vriend maar ik wil hem niet mee hebben hoor hij heeft zijn hobby en ik de mijne en hij bedoeld het altijd heel lief maar ik loop nooit op m'n gemak als ie er bij is ik ga dan toch lopen haasten en dat is dom dat weet ik wel want als we voor zijn hobby op pad zijn dan heb ik alle tijd voor hem en zijn we voor mij op pad dan doet ie op zijn manier ook zijn best maarrrrrrr toch wil ik hem er niet bij
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 16:45
Als Ton naar motoren, strips, tanks of Schuco dingen wil gaan kijken in een andere plaats, zoek ik op of daar handwerkwinkels zijn. Als ik naar de BBWH wil, neemt hij een boek mee en blijft in de auto zitten lezen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 09:47
dat is wel een slim idee kijken naar hobby winkels die moet ik onthouden die van mij spaart kraantjes en shovels enz. en daar zijn best veel beurzen van wij/hij schrijft alles op in een agenda dan staat het vol met beurzen voor hem en voor mij NIKS dus ik moet tot actie overgaan en is goed gaan rond kijken of er hobby beurzen zijn ik zeg het maar meteen ik kom in OPSTAND
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 12:45
In Bleiswijk 21 en 22 januari: poppen, poppenhuizen, beren, pergamo, scrapbook, modelbouw van treinen, boten en vrachtauto's, dus voor dames en heren.

Kortingsbon in het blad Boodschappen, dat bij Deka en Plus ligt en misschien in meer supermarkte.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns