haakpatronen beatrix potter |
Reageer | Pagina <1 4567> |
Autheur | |
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nogmaals bedankt Brigitte👍
|
|
brigittek
Groupie Lid sinds: 14 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ik nu iedereen heb gehad met het mailen van het patroon?
|
|
Groetjes Brigitte
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
Brigitte
groet nia |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel, ze zijn super!
|
|
katelijne
Hobbywonder Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank u wel dames.
Ik heb ze reeds 2x ontvangen |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
koraaltje62
Newbie Lid sinds: 06 Maart 2014 Locatie: haulerwijk Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo Eugenie
ik ben nieuw op dit forum en zie net dat je haakpatronen hebt van Beatrix Potter ik hou me graag aanbevolen zelf hou ik me veel met de borduurmachine bezig dit is ook een geweldige hobby maar af en toe een ander handwerkje tussendoor moet ook kunnen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.
Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen. Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken. Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM. Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook in de regels van het forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftwewel panel, dus een groep deskundigen die over een onderwerp spreken en aan wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis patronen. Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je aangeven dat je een patroon, boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen. Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Overigens zou het erg leuk zijn, als je in je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven. Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
nixen
Hobbywonder Lid sinds: 13 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik lees net dat er haakpatronen zijn van Beatrix Potter. Die lijken mij heel erg leuk. Is er iemand die ze door zou willen sturen. Alvast bedankt.
|
|
MdHM1977
Newbie Lid sinds: 07 Maart 2014 Locatie: Noord-Holland Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beatrix Potter, dat is toch die Pieter Konijn die op tv uitgezonden wordt? Mijn dochter is dol op Pieter. Dus mocht iemand hem met mij willen delen....
|
|
freubs
Newbie Lid sinds: 07 Januari 2014 Status: Offline Points: 22 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi hoi
lees dus net dat er haakpatronen van BP zijn. Ik wilde vragen of ik die misschien ook mag ontvangen. Ik heb alleen de breipatronen van AD.
|
|
snoopy75
Newbie Lid sinds: 15 Juli 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo, ik zou ook heel erg graag het patroon van BP willen ontvangen.....kan iemand mij helpen??
Alvast heel erg veel dank, zou er heel erg blij mee zijn.
|
|
kaylee
Newbie Lid sinds: 10 Juli 2014 Locatie: zaandam Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
patroontjes van bp,als iemand wil delen heel graag
mijn dank is groot |
|
Mariet
Newbie Lid sinds: 14 Juli 2014 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi ijverige handjes!
Mijn jongste dochtertje keek vroeger ontzettend graag naar de filmpjes van Beatrix Potter, Pieter konijn en Benjamin Wollepluis. Zou me iemand aan de haakpatroontjes kunnen helpen? Ik denk dat ze er heel bij mee zal zijn. Alvast bedankt voor de moeite! Mariet
|
|
sweetpanda92
Newbie Lid sinds: 27 December 2014 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooohh! Ik zou die patronen toch ook wel heel erg graag hebben!
Is er iemand die ze zou willen delen? Alvast bedankt! Groetjes Fleur |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
degene die het patroontje deelde is na juli 2014 niet meer online geweest hier. kans is niet zo groot dat ze verder gedeeld worden.
|
|
Jolantje
Duizendpoot Lid sinds: 09 November 2012 Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is er niemand anders die ze toen ontvangen heeft, die ze nu kan delen? Ik zou ze ook erg graag ontvangen! Alvast bedankt!
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste mensen , ik heb ze en wil ze wel doorsturen . Stuur mij maar een priveberichtje met daarin je emailadres.😄
Update:ik heb ze niet meer in mijn bezit, mijn computer is een poosje geleden gecrasht . Succes met verder zoeken. |
|
Lara1967
Newbie Lid sinds: 03 September 2015 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan ik deze haakpatronen ook nog krijgen aub....ik ken ze ook niet..alleen die van Alan Dart en zou deze ook graag willen maken...alvast bedankt
|
|
Lara1967
Newbie Lid sinds: 03 September 2015 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Graag de haakpatronen van Beatrix Potter..je zou me er super blij mee maken
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste Lara, het is niet verstandig je mailadres zo op het forum te zetten. Je kunt dit beter bij je profielgegevens zetten tenzij je stapels spam leuk vindt.
Je kunt het verwijderen door bij de Post options van je bericht te kiezen voor wijzigen. Lees daarna dan ook even bericht van Magtelt hierboven.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Reageer | Pagina <1 4567> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |