haakpatronen beatrix potter |
Reageer | Pagina <1 567 |
Autheur | |
kim82
Newbie Lid sinds: 21 November 2016 Locatie: nieuw vennep Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Brigitte,
Heeft u dat patroon van pieter konijn nog? Zoja zou u die naar mij kunnen mailen? Groet kim
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bijna niemand, die op dit topic reageerde, komt nog op het forum. Dit liep van 2011 tot 2014. Heb je al op google gekeken?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
kim82
Newbie Lid sinds: 21 November 2016 Locatie: nieuw vennep Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja op google is niks te vinden. Jullie forum kwam naar voren vandaar ik dacht probeer het hier.
in ieder geval bedankt. kim
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je zou op de naam "Alan Dart" kunnen zoeken. Hij is een ontwerper van juist dit soort patronen.
Ik kon gisteren niet op zijn naam komen en vandaag schiet hij me gewoon te binnen. |
|
wat rozengeur. |
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
mocht je nog terug komen kim82 gevonden |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die had ik ook al gevonden koffiebuikje. Maar ik had geen zin om het te plaatsen. Was even dwars vanwege de manier van vragen!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk achteraf dat Alan Dart meer met breipatronen werkt. Maar zoeken op crochet patterns Beatrix Potter kan natuurlijk ook, heb ik geen tijd voor. Vertalen of vertaalsite kan het forum mee helpen.
|
|
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
dan maar leren breien
http://handwerkkist.com/shop/peter-rabbit.php |
|
oant Sjen
|
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk bij de links, daar staat een link om het patroon, gratis, wel in het engels, te vinden.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
PoppyRose
Newbie Lid sinds: 30 April 2017 Locatie: thuis Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo iedereen,
Ik ben opzoek naar de haakpatronen van Beatrix Potter, vooral Peter Rabit. Ik heb gegoogeld maar ik kom ze nergens tegen. Wie weet waar ze te koop zijn of in welk boek ze staan. Groetjes |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou eens even de voorgaande berichten checken misschien dat je daar iets wijzer uit kunt worden..... en anders google is je beste vriend (voorstellen misschien ook even leuk).
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
In het boekje: Pasen Haken van Anja Toonen vind je Pieter Konijn. Hij heet daar paashaas, maar hij is precies hetzelfde. Er bestaat ook nog een boekje: Peter Rabbit and his friends van Marjie Douglis. Is in het Engels. Ik vind de figuren van Anja Toonen mooier.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | Pagina <1 567 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |