Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHaakpatronen voor heren?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nevyn View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 19:56

Originally posted by Eeyore82 Eeyore82 wrote:

Ik vroeg net ook of mijn man die wilde, maar die zei alleen maar "ehm"

Weet nu niet of hij het wel of niet mooi vindt.

Ik denk dat ie het prachtig vindt en niet kan wachten tot je aan de slag gaat

En wat die wollen string betreft, ik heb hier nog wel wat fijne prikwol liggen, lijkt me heel geschikt, wil je die hebben?

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 21:28

En wat die wollen string betreft, ik heb hier nog wel wat fijne prikwol liggen, lijkt me heel geschikt, wil je die hebben?

[/QUOTE]

Lief van je om die heerlijke prikwol aan te bieden  Maar dat zal niet echt nodig zijn. Mohair is namelijk m'n favoriete draadje.Gek,hé!Hoe je bepaalde draadjes liever kunt zien. Bouclette als die popcorn van bergere is natuurlijk ook de max maar die grote bobbels is ook niet echt iets dat gemakkelijk zou zitten(als string dan) en het breit ook niet zo gemakkelijk.Maar heb er toch onlangs nog een kilootje van aangekocht in het krijtwit.Daar ik zoveel mooie modelletjes liggen heb om  creaties te maken in magic (ook een ladingske in 3 tinten)en popcorn(wel bergere,hé)want popcorn bestaat in vele draadjes van verschillende merken.Heb ik al gezien.

Modelletjes van strings enzo heb ik!

Jullie weten al dat ik wol heb,hé!Maar het word echt wat te!Niet meer te doen! Dan ruim ik es m'n kasten beneden op en verhuis ik enorm veel naar boven om dan een tijdje later te constateren dat het weeral alllemaal propvol zit.

Momenteel ligt m'n breitafel vol met wolpakketten en krijg ik het nergens meer opgeborgen!och!!'T is erg! Moet zonodig veel naaien en breien en ...je weet wel..ik raak niet vooruit.

Ik ben dus nu veranderd van afdeling om minder uren te moeten werken.Voordien werkte ik 4 dagen van 4.55u tot ongv 15.45-16u.

Nu is dit dus (5 dagenweek) van soms 2u55u tot 13u of van 4u55 tot soms 16u en ook voor zaterdag ek.kwamen ze vragen of ik wilde werken.Ik zei...NEIE!

Morgen doe ik de verkoop op het werk (1 Maal per maand) van 10u45 tot ongv  18.45. En heb ik dus de kans om die andere firma te contacteren daar we door m'n huidige werksituatie niet samen kunnen komen. Afspraak van di ll om 15 u heb ik verzet daar ik vreesde te moeten doorwerken en gelukkig want het was dus 16 uur toen ik eindelijk gedaan had. Moet ook dringend een begeleidster spreken op school maar die is er nooit meer als ik klaar ben met werken. Ik kan niets meer regelen want ben er nooit!Heel moeilijk met 3 kids.En toverbloemenprinses heeft een groot probleem momenteel!

Lotje vertrekt di naar londen(met school) voor 3 dagen. En daar ik weg ben met de wagen moest het kind bijna te voet naar het station met pak en zak. Ik had reeds ruimschoots vroeg verlof aangevraagd maar kreeg geen goedkeuring. vandaag van nieuwe chef...afgekeurd. ik zei..gelijk dan is het familiaal verlof!

Toen keken ze in de pc en zagen ze dat m'n vorige chef het toch nog doorgegeven had en alles is voor mij althans pico-bello!Oefffffffff Anders van dat nieuwe manneke?

Al m'n moed ik gericht op iets anders,andere job! Het moet beter worden.En...het zal...gewoon even op m'n tanden bijten.Weet ik.

Perle.

Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2009 om 10:45
Ooh prikwollen string, geweldig. Dan maak ik er ook nog een bijpassend wollen hemd bij. Wel pure schapenwol of geitenwol toch?

Dat te bedenken dat mijn man ook nog allergisch is!
Weet alleen niet of ik er onschuldig bij kan blijven kijken.

Op raverly staat ook een leuke gehaakte "willie warmer" Krijg er zelf al de kriebels van als je bedenkt dat die van prikwol gemaakt wordt.

Groetjes Marije
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2009 om 11:39
Perle, misschien kan je man een hangmat (door jou gebreid of gehaakt) op zolder hangen voor je wolpakketten, dan kun je ze door de gaten heen zien.

Als jij een wollen kriebelstring maakt, doet hij dat wel. En voor je baas zou ik, als ik jou was, ook maar iets kriebeligs breien, daar knapt die vast van op. Een kameelharen string of iets van brandnetel? Wel handschoenen aan bij het maken!

Wens Lotje maar een paar mooie vakantiedagen in Engeland!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2009 om 21:22
Zijn ze er nog niet? Ik heb ze de 13e gepost. Ik ben benieuwd naar je reactie.

wat rozengeur.
Back to Top
Nevyn View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2009 om 09:03

Magtelt, Ja ze zijn binnen hoor!! Had nog geen tijd/kans gehad om achter de PC te kruipen.

Ze zijn geweldig! Ook m'n man is heel blij, tranen van geluk

Mijn favoriet is dat truitje met die olifanten. Dames, stel je voor, een filethaakwerkje met korte mouwen en dan met olifantjes, heel schattig om een peutertje aan te trekken.... en dan dus op een volwassen man! Helemaal geweldig!

Maar ik zag 1 trui die misschien nog wel wat is, in ieder geval qua maatvoering enzo kan ik die denk ik wel gebruiken, maar moet nog eens goed kijken.

Gek genoeg vond ie de stropdassen helemaal niks......

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2009 om 12:31
Ja daar was het ook voor bedoeld. Dat je weet hoeveel steken en toeren je nodig hebt voor een vest of trui. Ik heb me begild om dat olifantentruitje. Maar je hebt nu wel leuke inhaakpatronen voor bv een boodschappennet.

wat rozengeur.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2009 om 12:44
Nevyn, hebt mail. Groetjes Mistig
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.530 seconden.
Lang Yarns