Haakpatronen(blok patronen)boek Jan Eaton |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Polar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Noordoostpolder Status: Offline Points: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Mei 2011 om 22:54 |
Hallo,
Wie oh wie wil haar/zijn boek van Jan Eaton "Haakpatronen" Aan mij verkopen Het liefst de Nederlandse versie maar desnoods de Engelse versie "200 crochet Blocks" Als je mij wilt helpen wil ik een goede prijs geven voor jou boek. Ik weet dat er een online versie is maar ik ben nog lekker ouderwets en wil dingen vast kunnen houden en eindeloos door een boek kunnen bladeren en ideeën slurpen (zelfs in mijn bed gaan dit soort boeken mee!) Ik hoop dat iemand van dit boek af wil al betwijfel ik dit wel maar ja wie niet probeert............. Vriendelijke groetjes Renate |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ze staan wel bij Bol .com
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Polar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Noordoostpolder Status: Offline Points: 69 |
Nou dan ben ik lekker kippig!!
Dank je wel Renate |
|
![]() |
|
MM helaas op bol.com geen Nederlandse versie van het boek alleen de Engelse.
Dus een schopje om hoog voor de Nederlandse versie wie weet |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Gewoon blijven zoeken op marktplaats en in boekwinkeltjes.nl. Eens kom je hem wel tegen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |