haakpatroon adelaar gezocht |
Reageer | Pagina <1 9101112> |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12127 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je mailadres staat er idd. En je hebt geluk, ik ben in mijne goeie vandaag.
|
|
|
|
JJJ
Newbie Lid sinds: 24 Mei 2016 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mooi patroon. Mijn zoontje zou het geweldig vinden. Mag ik ook svp het patroon?
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
JJJ misschien eens lezen wat er op de vorige pagina's staat.
zonder emailadres op de juiste plaats kan er niks gestuurd worden. |
|
|
|
JJJ
Newbie Lid sinds: 24 Mei 2016 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry. Heb het aangepast, met voorstelrondje natuurlijk.
Denk dat nu mijn email adres goed staat.
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Janneke.....je hebt mail
|
|
cieltje
Newbie Lid sinds: 16 Juli 2016 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook mij zou je heel blij maken met het patroon van deze prachtige adelaar :D
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
cieltje lees even de hartelijk welkom. Je moet wel je emailadres invullen bij windows live Messenger, dat je vind als je op member control panel (bovenaans links) dan op bewerk profiel en dan vind je daar die windows waar je je mailadres moet invullen en dan niet vergeten helemaal onderaan op profiel updaten te klikken.
|
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ik ben helemaal klaar met de Adelaar aanvragen.
er word een aanvraag hier geplaatst ,dan ga ik op zoek vraag een e.mail adres verstuur het patroon en ?????? |
|
oant Sjen
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
aah, ze heeft het al dus.
Bedankt om het te melden bloem, bespaart een ander ook weer opzoekwerk. Nu nog het bedankje voor het patroon. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee Bep ze heeft het niet van mij. en ik verstuur het patroon ook niet weer.
|
|
oant Sjen
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat zul je wel kunnen vergeten en ook het resultaat zullen we hier nooit te zien krijgen.
Niet dat ik de adelaar al gemaakt heb , maar voor zover ik weet heb ik Bloem wel hartelijk bedankt voor het patroon, dat ik ooit ga maken (na Tweety en mijn half afgemaakte Eyeoor en een Picachu (of hoe je zo'n $U*Y#-pokemon-beest ook noemt) en vast nog wel wat andere projecten waar ik heel enthousiast over ben. Hauptsache: Een bedankje is binnen een minuut gestuurd (tenzij je er nu pas achterkomt dat iemand je twee weken geleden iets gestuurd heeft, omdat het adres dat ik op deze site heb opgegeven mijn spam-adres is... nogmaals sorry Nia.... die sorrymail heeft wel iets meer dan een minuutje gekost ) |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Anderen kregen het en namen niet de moeite even te bedanken?
Tssssssssk, dat vind ik op zijn zachtst gezegd, niet netjes. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
cieltje
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor je uitleg, ik dacht dat ik dat al had gedaan, maar dus niet. Nu wel
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
nu staat het er idd;
Ik heb je wat gestuurd. |
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ik aan deze adelaar vooral verbazingwekkend vind is dat ik er nog nooit eentje gezien heb, behalve die ene op blz 1.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
dat moet je zo zien Lidwina . als jij een lap stof koopt ga je ook niet terug naar de winkel om het gemaakte stuk te laten zien.
dit forum word door vele gezien als een patroon winkel waar je gratis patronen kun krijgen |
|
oant Sjen
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, dat klopt helemaal. Ik heb zelfs lappen stof gekocht die nog genaaid moeten worden. Net zoals al mijn patronen niet kan maken, kan ik ook niet alle stof naaien. Ben voorlopig nog even zoet.
Wij dus zijn een soort tijdschriften handel. Nou ja, is mee te leven.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
cieltje
Post Options
Thanks(0)
|
Ontzettend bedankt voor het patroon, nu wachten op de herfst en winter voor de lange avonden.
Groeten Cilia |
|
Krista27
Newbie Lid sinds: 23 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo lieve dames,
Ik zou ook heel graag het patroon van de adelaar ontvangen om hem voor mijn vader te maken. Grote verzamelaar van adelaars. Alvast enorm bedank! Lieve groet, Krista
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Kamilla, dit is een voorbeeld van de puntentelling, Krista27 is nieuw hier en plaats een bericht in een bestaand topic dan heeft zij 1 punt. Als zij zich voorstelt in de rubriek even voorstellen en daar een nieuw topic begint, krijgt ze 2 punten erbij. Doet ze het echter in een bestaand topic van iemand anders heeft ze 1 punt.
|
|
|
|
Reageer | Pagina <1 9101112> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |