haakpatroon adelaar gezocht |
Reageer | Pagina <1 101112 |
Autheur | ||
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ha Bep, bedankt voor deze praktijkles afgestemd op de werkelijkheid.
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
En als Krista27 nu naar de Rubriek Even voorstellen gaat, zich voorstelt, het topic WELKOM leest, weet ze hoe ze haar profiel kan aanpassen en haar email adres kan plaatsen of hoe ze een pb kan sturen aan de bezitters van het adelaar patroon. En dan heeft ze meer points. En wordt ze misschien een gewaardeerd forumlid in plaats van een patroonsnaaier.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Magtelt
|
||
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
efkes zeggen dat ik de adelaar niet meer heb
|
||
|
||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
oant Sjen
|
||
zimone
Newbie Lid sinds: 04 Februari 2017 Locatie: drenthe Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ook ik was hard opzoek naar een adelaar maar ik durf het niet meer te vragen,...
Maar wat een mooi patroon. Maar wel superlogisch dat de plezier van het doorsturen er fink bij vergaat, jammer
|
||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
zimone volgens mij is er iets mis met je email adres
|
||
oant Sjen
|
||
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Haha en door hier te melden dat je het patroon niet meer hebt, haal je het automatisch weer omhoog, waardoor opeens iedereen het patroon weer wil hebben :)
|
||
zimone
Post Options
Thanks(0)
|
|
even nagekeken,..klopt bloem ik was een r erin vergeten
|
||
zimone
Post Options
Thanks(0)
|
|
en er staan hier wel meer leuke dingen dan dit patroon c4th
ik haak heel erg veel kom wel vaker op hobbydoos maar nooit in de gaten gehad dat hier een heel forum zat. Voor iedereen wel eens wat gehaakt behalve voor mn vader, sjaals draagt hij niet, dikke truien ook niet, van een poncho wordt hij vast ook niet gelukkig. Maar hij is wel helemaal idolaat van adelaars,..dus ging ik zoeken en kwam hier op uit. Maar als de zin erin om te delen er niet meer is begrijp ik dat ook heel erg goed hoor, dan heb ik gewoon dikke pech hihihi en mn paps ook
|
||
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
moet je hier toch eens kijken
https://www.creative-more-haekelideen.de/2016/02/22/lebensgro%C3%9Fer-adler/ een klein stukje naar beneden scrollen en dan wachten tot de foto's verspringen dan zie je me daar een mooie adelaar gehaakt niet normaal en hier zie je haar eigen blog met nog meer prachtige creaties en een filmpje van die adelaar je moet wel een aardig eindje naar beneden scrollen voor het filmpje https://www.creative-more-haekelideen.de/blog/ |
||
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hier kun je er één mee haken op YouTube
er zijn verschillende delen https://www.youtube.com/watch?v=0xU0wvpwpr0 |
||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
nee hoor, ik had gewoon efkes een aanval van helderziendheid en wist dat die vraag ging komen. |
||
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bep, heb jij een kristallen bol? Ik heb alleen een wollebol, waar ik toekomstige creaties in zie.
|
||
wat rozengeur. |
||
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Haha, leuke naam ; Wollebol...wisten jullie dat "walhalla" de mooiste bedrijfsnaam vn tjaar is...ik heb wel eens bij hen besteld vandaar dat het me meteen op viel....
|
||
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
||
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mijn hemel.... dat moet een werk geweest zijn (is stiekem mega-jaloers dat iemand zo'n exemplaar heeft weten te creëren)... |
||
zimone
Post Options
Thanks(0)
|
|
Die is inderdaad heel erg mooi maar ook megagroot
Ik hou het wel bij de andere mn vader zn huisje is ook niet zooo groot,.. Kan niet wachten om eraan te beginnen,.. Van de week op garen jacht |
||
niania
Post Options
Thanks(0)
|
|
hier is er nog 1 zo mega jaloers ik wil dit ook kunnen maar dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren |
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik hijs dit topic even op, maar ik geef de vraagster weinig kans.
|
||
wat rozengeur. |
||
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Als je even naar boven scrollt kom je nog een adelaarsjong tegen die je mee kunt haken op you tube .
Het gaat allemaal niet zo snel dus koffie bij de hand |
||
Reageer | Pagina <1 101112 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |