|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Corrina31 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Mei 2010 Status: Offline Points: 69 |
![]() Posted: 04 Mei 2010 om 21:52 |
Hallo dames Ik ben op zoek naar het haakpatroon van het babyjurkje dat staat in. Durable Katoen - Leuk brei - en haakboek voor kinderen wie kan mij hier aan helpen Groetjes Corrina
|
|
![]() |
|
Corrina31 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Mei 2010 Status: Offline Points: 69 |
![]() |
het gaat om een oud boekje van durable. met op de voorkant het babyjurkje groetjes Corrina |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Helaas heb ik voornamelijk 3 suisses en Phildar.
Heb je gekeken op Marktplaats onder de naam Durable? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
Magtelt Heb jij wel jurkjes om te haken dan hoeft niet echt dat patroontje te zijn maar wel een babyjurkje. groetjes Corrina |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Oubollig of modern? En welke maten? Dan weet ik in welke bladen ik moet zoeken.
Ik begin altijd met een 30 jaar oud haakboek "Bezig zijn met haken", daar stonden zelfs mannentruien in, een stropdas, een schouderwarmer, wat er maar gevraagd werd. Ik heb daarnaast de "Breien" versie, ook zo'n standaardwerk. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
![]() |
Hoi ik zou ook heel graag wat gehaakte babyjurkjes willen hebben als het mag. graag beetje modern. hier in luxor vinden ze dat geweldig. omdat ik nu kleren voor hun hakt en brei emailadres is mialbert316@gmail.com al vast heet erg bedankt mia |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb nog niet gezocht, maar Mia, kun je je adres niet beter in je profiel zetten bij MSN messenger? Ik heb het alvast genoteerd.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() |
![]() |
|
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
![]() |
hoi heb ik meteen gedaan bedankt |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb er drie!!!! gevonden. Onbegrijpelijk zo weinig jurkjes er in de moderne babybladen staan. Als je Prénatal of H & M binnenloopt, zie je de schattigste jurkjes. Maar volgens de brei- en haakbladen moeten alle meisjes in de lange broek of overall. Eén jurkje komt uit een recent blad, de andere twee zijn zo'n 30 jaar oud. Straks gaan Feyenoord en Ajex aftrappen, dan komt Tons computer vrij en dan ga ik scannen. Hij zal de patronen dan in de pauze in een mail naar mijn laptop sturen en dan kan ik iedereen van gehaakte jukjes voorzien, ik bedoel de patronen, haken mogen jullie zelf.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
katelijne ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
![]() |
Die mooie gehaakte kleedjes zou ik ook graag ontvangen indien mogelijk
![]() |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
![]() |
Pfff ik heb ze net gescand en Ton zal ze naar mijn laptop sturen. Ik was later dan gepand want ik moest even op kraamvisite bij de buurpoes en er was van alles te vertellen.
Maar Corinna, heb ik jouw mailadres wel? |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |