haakpatroon dora |
Reageer | Pagina <1 567 |
Autheur | |
angelukkie
Newbie Lid sinds: 03 Juli 2013 Locatie: rotterdam Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik geloof dat mijn mail netjes in mijn profiel staat en niet hier dus geloof dat ik iets gemist heb
maar aangezien ik de enige was die dit jaar reageerde voel ik me toch aan gesporken
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Angelukkie, achter jouw naam staat een driehoekje. Als je daar op klikt krijg je een rijtje te zien .Als eerste staat er dan Members Profiel. Klik hierop en dan staat er een hele rij onderwerpen. Aan de rechterkant staat WINDOWS LIVE MESSENGER met een vlindertje er achter: en hier moet je je emailadres invullen.Dan kunnen alle hobbydozen het lezen en je eventueel patronen toe sturen.
|
|
|
|
angelukkie
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel dacht dat invullen in hoofdprofiel genoeg was blijkbaar toch niet helemaal nu wel gelukt bedankt
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je bij je aanmelding zegt dat je emailadres getoond mag worden, is dat alleen voor de nieuwsbrief van de hobbydooswinkel. Dat is een misverstand dat al jaren aan de gang is. Dus elke keer als een newby om een patroon vraagt, moeten wij aanduiden hoe het emailadres in het pofiel gezet kan worden. Jij bent de eerste dit jaar die op dit topic reageert, maar je moest eens weten hoe vaak we dit jaar al anderen wegwijs hebben moeten maken op het forum.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
angelukkie
Post Options
Thanks(0)
|
foutje in forum das wel jammer
en is er nog iemand met t patroon
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het niet, ik zal voor je duimen dat er nog iemand uit dit topic op het forum zit. We hebben meer dan 5000 aangemelde leden, maar die zijn niet allemaal meer actief.
|
|
wat rozengeur. |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb op het internet maar een verwijzing naar het patroon van dora kunnen vinde. Echter hier stond bij dat ze het niet langer mocht delen omdat er copyright op de naam dora zit.
|
|
schopper
Newbie Lid sinds: 21 Augustus 2015 Locatie: rotterdam Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook ik zou graag het patroon van dora willen ontvangen.
Ik zou mijn nichtje er erg blij mee maken
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
schopper lees even de hartelijk welkom in 'even voorstellen' en het bericht juist voor het jouwe.
|
|
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Of nog beter: lees het bericht boven jouw bericht
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
met het risico in een dwangbuis van dit forum te worden verwijderd..........
wie of wat is Dora? |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Google maar Dora nickelodeon, dan zie je wie er bedoeld wordt.
|
|
wat rozengeur. |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een dwangbuis?? Ach, zo'n zelfknuffelpakje..
Zouden daar geen patronen van zijn? |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
oja ik heb haar nu gezien
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aaaah, je hebt geen kinderen in de leeftijdscategorie 4-8 jaar... Ti-te-die-te-Dora.... Een keer hoorde ik een collega "yummy, yummy, delicious! " zeggen, dan weet je het wel. Mijn dochter is nu net 9, en alle Dora kleren, posters, dekbedovertekken etc moesten nu echt wel de deur uit, te kinderachtig. Maar stiekem vindt ze de filmpjes nog wel leuk. Ik vond het ook heel wat beter te pruimen dan de gebruikelijke Studio 100-pulp. We lieten de kinderen eigenlijk alleen Sesamstraat en Dora/Diego kijken. (Momenteel is het meer Karrewiet)
Dora wordt uitgezonden op Nickelodeon, maar er zijn ook veel DVDs van. Dora is een meisje dat allerlei opdrachten moet uitvoeren. Daarbij wordt voortdurend de kijker om hulp gevraagd. Moet ik hier de ronde, de vierkante of de driehoekige sleutel gebruiken? Heel goed, de driehoekige sleutel! Het is nog een beetje educatief, en de kinderen gaan er helemaal in op. Als je geen kinderen hebt, dan gewoon negeren. |
|
Reageer | Pagina <1 567 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |