haakpatroon draak |
Reageer | Pagina <1 5678> |
Autheur | |
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
trouwens die eerste link is te gek!!! Die hoop ik zeker een keer te maken :)
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik ook nog mogen gillen, mijn dochter is gek op draken. en weet iemand nog iets over de draken van amigurumi artist ik had ze willen downloaden maar toen mocht het niet meer., weet iemand hoe ze het nu doet.
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat er niemand meer is in dit topic die ze heeft.
Ik heb op mijn berichtje van 25 jun, geen reactie ontvangen.
|
|
Bo'tje
Duizendpoot Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja denk het... Ik heb ook geen reactie ontvangen....
|
|
dombo
Newbie Lid sinds: 31 Mei 2013 Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik de patroontjes misschien ook kunnen krijgen, onze kleinzoon en ik zouden er heel blij mee zijn! Al vast bedankt.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op de eerste pagina, sttaan wat patronen als je op de blauwe woorden klikt
|
|
stephie1986
Newbie Lid sinds: 12 September 2013 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo
ik ben stephanie en ik ben een beginnende haakster zon 2 weken. als er iemand tips of truks heeft is dat erg welkom heb nog niets gemaakt, maar ben aan het leren en al aardig op weg. mijn zoon van 3 is gek op draken heeft er iemand een paar leuke draken patronen voor mij in het nederlands. zou ik leuk vinden. dankjewel |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stephie Ik denk dat je beter eens naar het forum onderdeel even voorstellen kan gaan, daar hoort dit eigenlijk min of meer thuis. Dan kan je ook gelijk even lezen hoe je je e.mail adres zichtbaar kan zetten voor de leden ook nu is het alleen zichtbaar voor hobbydoos.
En dan zou ik als volgende stap even een nieuw topic openen voor een draak of iets want dit topic is an oud en er wordt bijna niet meer op gereageerd. Roep gerust als je een patroon zoekt wanneer het een deelbaar patroon is zijn wij hier niet moeilijk met delen Er zijn helaas patronen die niet gedeeld mogen worden i.v.m. copyrights. Maar ik zou wel even dit topic lezen anders heeft het geen zin: Oh en als tips wil ik je meegeven type bij google free crochet patterns in en er gaat een wereld voor je open en je kanzelfs nog met onderwerp zoeken dus bv draak of auto o,i,d. en kijk op pinterest daar kom je ook heelveel tegen niet alleen op haakgebied maar pas op die site is verslavend leuk
|
|
jamina
Newbie Lid sinds: 27 Oktober 2013 Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste
Zou ik Jamina Finjaer ook de draken patronen kunnen krijgen? Vriendelijke groeten Finjaer Jamina
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit topic heb ik blijkbaar gemist .
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij het drakenschip (of de draakjes) op te sturen aub ? Alvast heel erg bedankt !
|
|
Plumeau
Newbie Lid sinds: 18 September 2013 Locatie: Midden NL Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier staat onder andere deze bij: http://www.instructables.com/id/Crochet-Dragon-Smaug-from-The-Hobbit/ Als ik ooit eens genoeg vrije tijd heb om een echt pittig patroon uit te zoeken en uit te voeren, dan ga ik hem maken |
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
jammer dat ermensen zijn die aan de gratis patronen vanAmigurumi Artist geld wilde verdienen
had graag het patroon van de grote draak gehad helaas is dit door anderen verpest nu verzend ze geen patronen meer
|
|
Trezeken
Newbie Lid sinds: 30 Oktober 2013 Locatie: Lokeren Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gil graag mee :-) Alvast bedankt!
|
|
jesse
Groupie Lid sinds: 21 November 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou ze ook ontzettend graag hebben, maar ik kan haar geen ongelijk geven, heb eens even gekeken, schandalig dat anderen aan gratis patronen geld willen verdienen, maar dat ze je heel veel. Er zijn ontzettend veel gratis patronen op internet te krijgen, en ga je zoeken, kom je ook mensen tegen die ze vrolijk verkopen, gewoon triest. Ik moet me dan echt inhouden om er niet op te gaan reageren. pfffff
|
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://freeamigurumipatterns.wordpress.com/page/49/Volgens mij staat in de bovenstaande link ook een draak. Even scrollen...............
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
jesse
Groupie Lid sinds: 21 November 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je voor de link
|
|
jokie
Newbie Lid sinds: 03 Januari 2014 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zoek een partoon van een leuke draak, kan iemand me helpen?
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op google kom je van alles tegen!
|
|
Ria P
Newbie Lid sinds: 16 November 2014 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Help
Gil gil gil Ik ben op zoek naar een nederlands haakpatroon als verjaardagskado voor mn buurjongetje. Ik heb hem volgende week al nodig dus als dat zip bestandje nog bestaat zou ik hem graag willen ontvangen
|
|
Reageer | Pagina <1 5678> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |