Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpatroon lezen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mizzy View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 Februari 2020
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mizzy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haakpatroon lezen
    Posted: 14 Februari 2020 om 11:13
Wie kan me helpen hoe ik het patroon moet lezen van haakpatroon deken drops.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2020 om 12:48
Drops heeft meer dan één deken bij de patronen staan, neem ik aan. De patronen staan bekend als ingewikkeld of zelfs fout vertaald. Ik begin er niet aan.

Om haakpatronen te begrijpen kun je het beste een gewoon haakboek lezen. In de bibliotheek bijvoorbeeld. Dan leer je steken, afkortingen en begrippen kennen.

Ik vertaal patronen meestal in mijn eigen haaktaaltje, schrijf ze uit en begin dan pas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2020 om 15:13
Drops patronen hebben een naam en een nummer, als je dat vertelt en vertelt waar je vast zit dan kunnen we eens een blik werpen.
Zo is het echt te algemeen. Drops heeft trouwens ook veel instructievideo's.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2020 om 00:17
Is het de deken van de maandagpatronen? Celtic Comfort ai-232

Bij de telpatronen staat er een sterretje rechts. Dat is de lijn van uw opzet.
lijn erboven staat een pijl waar ge moet beginnen (omdat ge uw werk omdraait) en zo moet ge het zigzaggend lezen dus rechts naar links en links naar rechts en terug rechts naar links, enz....
Back to Top
Mizzy View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 Februari 2020
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mizzy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2020 om 16:59
Dank jullie wel voor de info. Op jou tube staan inderdaad filmpjes, daar staat het erg duidelijk op.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.407 seconden.
Lang Yarns