haakpatroon meisjesmuts en sjaal |
Reageer |
Autheur | |
belja
Hobbywonder Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 November 2017 om 16:54 |
hallo allemaal ik ben op zoek naar een eenvoudig haakpatroon van een muts en sjaal voor mijn nichtje van 3 jaar.
Wie kan mij hier aan helpen. De vorige muts die ik maakte is te klein geworden daar zat een bloem op en die vind ze echt supermooi. Nu vraagt ze of ik een nieuwe muts wil maken maar ja wat ga ik hier nu weer van maken. Alvast bedankt voor het meedenken. groetjes Belinda
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kun je het hoofd niet opmeten en het patroon aanpassen? Leeftijd zegt niets.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
De zelfde muts /sjaal maken alleen met dikkere wol of een dubbele draad .
Een ander kleurtje en ze heeft een nieuwe creatie |
|
belja
Hobbywonder Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor de adviezen.
ik denk inderdaad maar hetzelfde patroon gebruiken maar dikkere wol goed idee. weet iemand ook de lengte van een sjaal ongeveer. het is voor een meisje van 3. of een simpel patroon is ook welkom. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor kinderen doe ik tussen 1.20 en 1.50 m en voor volwassenen tussen 1.75 en 2.00 m. Je kunt dwars haken met stokjes, in verschillende kleuren, en de afgeknipte draden met de franjes verwerken. Afwisselend een toer stokjes en een toer vasten ziet er ook leuk uit. Of afwisselend drie stokjes, drie vasten en in de volgende toer net andersom. Dat kan in één kleur.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
belja
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt ga ik proberen
groetjes belinda
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |