Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon meisjestasje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haakpatroon meisjestasje
    Posted: 24 Juli 2013 om 19:13
Hoi ben al een tijdje op zoek naar het haakpatroontje van het meisjestasje waar Monique69 op 13 februari 2012 ook naar op zoek was.

Wanda (hobbyguru heeft het haar toen gestuurd.Zou ik het ook mogen ontvangen?
groet Engeline
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 22:14
Hoi Engeline,
Ik weet niet welk patroon je bedoelt, maar volgens mij staan er bij links ook een aantal leuke haakpatronen voor meisjestasjes.

Groetjes Bo

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 22:34
Hoi Bo.
ik kom niet zo vaak op het forum en weet niet eens waar ik die links kan vinden?
gr Engeline
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 22:36
http://forum.hobbydoos.nl/meisjes-tasjes_topic34512.html

Ik hoop dat dit is wat je zocht....
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 22:36
de links staan op de home pagina van het forum helemaal onderaan... Staan erg leuke dingen bij Wink
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 22:51
Yes!!!!!!!!!!!!
Dat is 'm!
Hartstikke bedankt!
Daar ben ik echt blij mee.
Gr en een fijne avond nog!
Engeline
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 08:57
Help!! gisteravond kon ik het patroontje nog vinden,vanochtend wilde ik het uitprinten(op het werk) is het verdwenen.

Kan of wilt iemand mij nog even helpen?
gr Engeline
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 08:59
Zelf al gevonden op Evehaakje !
gr Engeline
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 20:01
Ben benieuwd naar het resultaat Wink
Ik wil hem ook nog haken....
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 20:07
Het is al bijna af,,,,alleen ...ik zal morgen eens aan mijn dochter vragen om te helpen een foto te plaatsen gr Engeline Ps heb 'm wel iets anders gemaakt,heb vooral het klepje gebruikt,daar kwam ik steeds niet uit.
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 20:09
Dat is snel!
Ik kom steeds er niet aan toe om te haken.... Ik ga dit weekend op vakantie, dus nu druk bezig met inpakken enzo....
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 20:51
Ik heb de Afrikaanse bloem als basis gebruikt en al een foto gemaakt,maar het lukt mij echt niet  om 'm geplaatst te krijgen,Morgen dus... Nou al vast een fijne vakantie,gr engeline
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 13:20
Heb zojuist een foto geplaatst bij de creaties.Dochterlief heeft geholpen.

gr Engeline
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns