Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpatroon prinses Lillifee

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
TineLisl02 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TineLisl02 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haakpatroon prinses Lillifee
    Posted: 23 April 2014 om 11:00
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand me kan helpen....ik ben op zoek naar een haakpatroon van prinses Lillifee. Ik heb het hele internet afgestruind maar niets te vinden. Is er iemand van jullie die me uit de nood kan helpen misschien. Ik zou je ontzettend dankbaar zijn.

Liefs,
Tine
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2014 om 12:12
heb je daar misschien een voorbeeld van?

groet nia
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2014 om 13:05
Hoi  hoi  
Lees even het  bericht  in even voorstellen want zonder e.mail adres kunnen we je zo  wie  zo  niks  toe sturen maar er zijn een heleboel poppetjes te vinden op  google waar  je makkelijk  de prinses van na kan maken er zij zelf hele  vergelijkbare poppetjes 

https://www.google.nl/search?q=free+crochet+pattern+doll&rlz=1C1BLWB_enNL549NL549&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=151XU5GXFYWyObbYgKgP&ved=0CC0QsAQ&biw=1920&bih=979

kijk  bv hier  maar eens tussen 
maar als deze link  niet werkt  Type bij google free crochet pattern doll in en je komt een heel eind en zo kan je een heleboel patronen vinden. 

Succes ermee

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns