Haakpatroon prinses Lillifee |
Reageer ![]() |
Autheur | |
TineLisl02 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 23 April 2014 Locatie: Kempen Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 April 2014 om 11:00 |
Hallo iedereen,
Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand me kan helpen....ik ben op zoek naar een haakpatroon van prinses Lillifee. Ik heb het hele internet afgestruind maar niets te vinden. Is er iemand van jullie die me uit de nood kan helpen misschien. Ik zou je ontzettend dankbaar zijn. Liefs, Tine |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heb je daar misschien een voorbeeld van?
groet nia |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi hoi
Lees even het bericht in even voorstellen want zonder e.mail adres kunnen we je zo wie zo niks toe sturen maar er zijn een heleboel poppetjes te vinden op google waar je makkelijk de prinses van na kan maken er zij zelf hele vergelijkbare poppetjes https://www.google.nl/search?q=free+crochet+pattern+doll&rlz=1C1BLWB_enNL549NL549&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=151XU5GXFYWyObbYgKgP&ved=0CC0QsAQ&biw=1920&bih=979 kijk bv hier maar eens tussen maar als deze link niet werkt Type bij google free crochet pattern doll in en je komt een heel eind en zo kan je een heleboel patronen vinden. Succes ermee |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |