|
Reageer
|
| Autheur | |
hakertje
Duizendpoot
Lid sinds: 25 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 159 |
Onderwerp: Haakpatroon slofjesPosted: 26 Oktober 2008 om 16:29 |
|
Heeft iemand voor mij een heel leuk haakpatroontje voor slofjes? Nu juist geen babyslofjes maar leuke draagbare huisslofjes voor een kleuter. Heb je ooit iets gemaakt en wil je het delen met me, heel erg graag in het nederlands, ik kom niet uit die engelse beschrijvingen. Breien kan ik niet en daar vind ik altijd wel slofjes zat in, maar haakslofjes eingelijk nooit. Wie kan me helpen hiermee? |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Posted: 26 Oktober 2008 om 16:48 |
|
Nou ik kom net van zolder en mijn hobbykamertje om andere dingen te zoeken (gelukt!!), dus morgen ga ik voor jou kijken. lukt vast wel, ik heb een heleboel van die oubollige boeken en bladen.
Het staat al genoteerd. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Corry R
Hobbyguru
Posted: 26 Oktober 2008 om 18:48 |
|
Ik heb ook nog wel wat oude boekjes,ga morgen voor je kijken.
|
|
![]() |
|
hakertje
Duizendpoot
Posted: 26 Oktober 2008 om 20:12 |
|
dank jullie wel voor de moeite die jullie nemen voor me. Ik wacht netjes af |
|
![]() |
|
NaOmi_W
Duizendpoot
Lid sinds: 16 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 230 |
Posted: 26 Oktober 2008 om 20:30 |
|
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b14& amp;d_id=8 hier hele schattige |
|
![]() |
|
gippy
Newbie
Lid sinds: 07 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 10 |
Posted: 27 Oktober 2008 om 00:25 |
|
Ik zal morgen even voor je in wat boekjes gaan sneupen. Op het internet kon ik niks voor kleuters vinden. Gr Gippy |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Posted: 27 Oktober 2008 om 10:30 |
|
In Haken voor hippe meiden staan leuke slofjes in maat 35 en meer. Kun je die te pakken krijgen? Het leek me een patroon dat je kunt aanpassen. Ik zag ook een soort sokpantoffels in een oud haakboek, dat wil ik wel kopiëren, ik zou daar ook guimpepatronen uit kopiëren voor iemand anders.
Je had niet gezegd of het een mannetjes- of vrouwtjeskleuter was. |
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
hakertje
Duizendpoot
Posted: 27 Oktober 2008 om 10:40 |
|
ik heb twee vrouwtjes kleuters, hahahaha thnks |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Posted: 27 Oktober 2008 om 10:44 |
|
Heb je dat hippe meiden boek of zal ik ze kopiëren? Ik ga zo dadelijk (met moeite) de computer uitzetten en naar de Plus lopen.
Ja de grap was dat ik de naam van Barbie haar vriend even kwijt was en naar een mannetjesbarbie vroeg. Dus nu gebruik ik dat ook voor andere vragen. |
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
hakertje
Duizendpoot
Posted: 27 Oktober 2008 om 10:51 |
|
nee ik heb geen hippe meiden boek. zou je de moeite willen nemen om te kopieren? Heb je geen scanner op je computer? wij hebben zo'n handige printer met alle opties van scannen en kopieren, dat scheelt een boel geloop naar de super |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Posted: 27 Oktober 2008 om 10:56 |
|
We hebben wel een scanner, maar Ton doet dat altijd zo snel, dat ik er duizelig van wordt, dus ik moet nog leren hoe die werkt. En op het momenbt zit Ton aldoor achter de "hoofdcomputer" met aangesloten apparatuur hard te werken, dus ik vraag hem maar even niets. Tja en dan wordt het ouderwets kopietjes maken, maar dat vind ik niet erg, het breekt zo mooi de week. Het zonnetje schijnt en ik zit al te denken over een ommetje in de stad ook, Xenos en Wibbra hadden zulke verleidelijke dingen in de folders.
|
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |