Haakpatroon van winnie de pooh |
Reageer ![]() |
Autheur | |
iejoor8 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 05 Februari 2014 Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Februari 2014 om 00:08 |
Hallo allemaal
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb het patroon van winnie de pooh gekregen van bloem en daar ben ik nu hard mee bezig. Alleen snap ik het patroon niet helemaal. Ik ben nu bij het lijf van winnie en dan moet jee de beentjes in haken. Nu heb ik de 1e rij gedaan maar verder snap ik het patroon niet meer. Ik ben voor de 2e keer bij het beentje en nu zegt het patroon: 1e been:1v in volgende OS,1vin st achter het been,9l,sla 9st over,1v,sla 14st van het been over. Ik kom hier totaal niet uit. Help help help AUB..... Bedankt |
|
![]() |
|
iejoor8 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 05 Februari 2014 Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OPGELOST!!!!!!
Ik ben gewoon gaan proberen en het is me gelukt!! |
|
Waar een wil is is een weg. Nou ik heb de wil wel gevonden maar de weg nog niet
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grinnik, ik zie je bericht nu pas.
Ik zat met hetzelfde probleem, vooral die steek achter het been?? Ik heb maar gewoon wat gedaan en de benen zitten eraan. Niet dat het aantal steken rond de benen helemaal klopte met het aantal steken in het patroon, maar dat heb ik na de benen wel weer rechtgetrokken :) Ik kom nu bij de armen. Ben benieuwd welke problemen ik daar ga tegenkomen :) |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |