Haakpatroon Winnie the Pooh en vriendjes |
Reageer | Pagina <12345> |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hannie je hebt mail
|
|
oant Sjen
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
thanks
|
|
gevy
Newbie Lid sinds: 02 Augustus 2013 Locatie: wiekevorst Status: Offline Points: 36 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hannie je hebt mail.
|
|
Leentje2
Newbie Lid sinds: 21 Augustus 2013 Locatie: Den Haag Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste Bloem,
Ik zie dat je al heel veel verzoeken hebt gehad, maar.......... Zou je mij ook de patronen willen sturen? |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
natuurlijk wil ik dat. maar ......... je E-mail adres staat niet in je profiel.
klik even op het pijltje naast mijn naam .en scrol naar beneden. dan zie je bij Messenger een vlindertje waar mijn E-mail adres staat. zo moet hij bij jou ook ingevuld worden. dan kan ik het patroon sturen
|
|
oant Sjen
|
|
tinuku
Newbie Lid sinds: 05 Februari 2013 Status: Offline Points: 28 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier spuit elf, maar zou ik ook de patroontjes mogen ontvangen?
|
|
Sunny rain
Newbie Lid sinds: 08 Oktober 2013 Locatie: Merchtem Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Mijn dochtertje van 18 maand is gewoon helemaal gek van Winnie the Pooh en zijn vriendjes. Ik ben onlangs begonnen met haken en zou dus graag voor haar deze figuurtjes maken. Zonder patroontjes is dat niet makkelijk. Met patroontjes misschien ook nog niet, ik ben nog aan het leren hoe je die precies leest. Bloem, ik heb gezien dat jij deze al naar verschillende mensen hebt doorgestuurd. Zou ik deze ook van jou mogen ontvangen? Hartelijk bedankt in elk geval. Groetjes, Sunny |
|
ladyminnie
Newbie Lid sinds: 12 Januari 2014 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als iemand de nederlandse patroon van winnie voor mij heeft zou ik heeeeeeeel blij van worden :D
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
wij vinden het altijd wel leuk als een Newbie zich voorstelt .onder de topic voorstellen.
ik heb je een pm gestuurd. voor een adres waar het patroon naar toe kan |
|
oant Sjen
|
|
ladyminnie
Post Options
Thanks(0)
|
oh helemaal nog niet gezien, zal ik zo meteen ff doen :D
Ja gelezen, maar vind raar dat mijn emailadres niet zichtbaar is, heb het erin gezet en aangevinkt dat het zichtbaar mag zijn :D
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
je hebt mail
|
|
oant Sjen
|
|
ladyminnie
Post Options
Thanks(0)
|
top dank je :D
|
|
jschneider
Newbie Lid sinds: 15 Januari 2014 Locatie: - Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo allemaal,
ik stel mij eigen even voor. ik ben joan schneider 24 jaar en gek op Disney nou ben ik een beginner met haken. via google zag ik dit forum dus leek me heel erg leuk om creaties van andere te zien en misschien wat tips te horen of handig heden. aangezien ik nog een groentje ben haha. zelf zou ik graag iets voor mij pasgeboren neefje willen maken. bijvoorbeeld Mickey mouse ofzo aangezien zijn mama ook een Disney fan is leek me dat wel erg schattig. nou ben ik zelf opzoek geweest naar boeken over Disney patronen maar die vind ik nergens. het lijkt me ook leuk om wat meer van jullie te weten, groetjes joan |
|
ddcanja
Newbie Lid sinds: 14 Januari 2014 Locatie: zaltbommel Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zag dat jij patroontje had van winnie en zn vriendjes zou ik dit van jou mogen aub
alvast bedankt anja |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wil je als beginnende haakSTER echt aan een mickey beginnen? Dat zijn geen gemakkelijke patroontjes! Wil je niet demotiveren hoor maar weet waar je aan begint :)
hier een minnie http://charocrochetpatrones.blogspot.com.ar/2010/04/minnie-mouse.html mickey http://charocrochetpatrones.blogspot.com.ar/2010/04/mickey-mouse.html |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
ddcanja je hebt mail
|
|
oant Sjen
|
|
jschneider
Newbie Lid sinds: 15 Januari 2014 Locatie: - Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
haha nou ik wil er niet mee begin maar wil er wel 1 maken voor me neefjes,
wat is aan te raden om mee te beginnen? ik heb maar paar patronen van Disney, zou je aanraden om iets te kiezen wat bijna uit 1 stuk bestaat? |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
ddcanja je hebt mail
|
|
oant Sjen
|
|
Bysel
Newbie Lid sinds: 25 Januari 2014 Locatie: Assen Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik ook de patronen mogen hebben van Winnie en zijn vriendjes? Mijn schoondochter is helemaal weg van Winnie...en ik spaar al jaren alles van Eeyore. Zou zo leuk zijn om de verzameling aan te vullen met zelfgehaakte figuren.
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
[QUOTE=Bysel] Zou ik ook de patronen mogen hebben van Winnie en zijn vriendjes? Mijn schoondochter is helemaal weg van Winnie...en ik spaar al jaren alles van Eeyore. Zou zo leuk zijn om de verzameling aan te vullen met zelfgehaakte figuren.
kijk anders eerst ven bij de toptic voorstellen. |
|
oant Sjen
|
|
Reageer | Pagina <12345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |