Haakpatroon Winnie the Pooh en vriendjes |
Reageer | Pagina <1 2345> |
Autheur | |
Bysel
Newbie Lid sinds: 25 Januari 2014 Locatie: Assen Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ow oeps....ik heb giga gezocht naar die topic, maar die is dus stiekem verschenen nadat ik me hier heb aangemeld.
Ik heb me voorgesteld en hoop dat ook mijn mail-adres nu zichtbaar is, zodat ik patroontjes en mail kan ontvangen van hier. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de patronen niet, maar het is gelukt, je bent helemaal forumlid geworden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Winnie is onderweg
|
|
oant Sjen
|
|
Bysel
Newbie Lid sinds: 25 Januari 2014 Locatie: Assen Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal toppie.....ben meteen op weg om garen te halen.....Dankjewel!
|
|
domi-tje
Newbie Lid sinds: 30 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik ook het patroon van knorretje mogen?
dank je!
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
natuurlijk kan dat . wil je ook even op de topic voorstellen kijken. daar word door Magtelt uitgelegd hoe het hier werkt http://forum.hobbydoos.nl/hartelijk-welkom-lees-dit-aub_topic37518.html |
|
oant Sjen
|
|
Durske
Newbie Lid sinds: 02 Februari 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik de patronen van Winnie de Pooh en zijn vriendjes mogen ontvangen?
Dank je. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou je deze hele bladzij misschien even willen lezen?
|
|
wat rozengeur. |
|
ynaa
Newbie Lid sinds: 05 Februari 2014 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste Zou ik ook deze patronen mogen hebben? Ik ben grote fan van Poohbeer en heb al heel wat gehaakte figuren! Alvast bedankt |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ynaa, je zit al in een paar topics om patronen te vragen, dus je hebt rondgekeken op het forum. Kijk dan ook even in de rubriek Even voorstellen, stel je zelf voor en lees WELKOM door.
|
|
wat rozengeur. |
|
iejoor8
Groupie Lid sinds: 05 Februari 2014 Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo
Ik heb het bij een andere topic ook al gevraagd maar ik zou ook graag winnie en zijn vriendjes ontvangen. Ik wil samen met mijn moeder ze gaan maken voor mijn zwangere zus. Bedankt. |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Je hebt mail
|
|
oant Sjen
|
|
hinkegreidanus
Newbie Lid sinds: 10 Februari 2014 Locatie: Menaldum Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, Ik zoek voor mijn vriendin haakpatronen van Winnie de Pooh. Heb jij die ook voor haar. Graag wel in het nederlands. Alvast bedankt.
Hinke van Rooijen |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Hinke
voorstellen op dit forum is niet verplicht. maar wij vinden het wel leuk. wil je daarom ook even op de topic voorstellen kijken. daar word door Magtelt uitgelegd hoe het hier werkt http://forum.hobbydoos.nl/hartelijk-welkom-lees-dit-aub_topic37518.htm en weet je waar je je E-mail adres kunt plaatsen of kunt sturen. want nu kan ik gewoon het patroon niet sturen. |
|
oant Sjen
|
|
x-x-Princessa-x-x
Newbie Lid sinds: 21 Januari 2014 Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik een patroon van Winnie the pooh mogen ontvangen ? Alvast bedankt!
|
|
Wilma Blom
Newbie Lid sinds: 15 Februari 2014 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou heel graag het patroon van Winnie de Pooh en zijn vriendjes willen ontvangen. Kunnen jullie erbij zeggen hoe groot de knuffeltjes ongeveer worden? Dan heb ik een idee! (beginnende haakster :P).
Alvast heel hartelijk bedankt (oo.. ik ben zo blij dat ik een haakforum heb gevonden!) Groetjes, Wilma
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas mag ik de patronen die ik heb niet delen omdat het KOOP Patronen zijn en die mogen niet gedeeld worden ik raad je aan om zelf te gaan zoeken op google.
Daarnaast ben ik met delen van patronen nu al een paar keer zwaar teleurgesteld in alle hebberds die zich aanmelden dat ik ook niet meer deel voor dat men zich op het forum heeft bewezen dat je geen inhalige meenemer bent, maar een echt gezellige handwerkster die ook op het forum deelneemt voor andere dingen dan krijgen. Sorry is niet jouw schuld nu maar toevallig deze week nog een domper gehad dus bedank die persoon maar. Mocht je dus in de toekomst een gezellig medeforumbewoner worden en je zoekt wat mag je gillen ik kijk het eerst even aan door bovenstaande |
|
Kaliophe
Newbie Lid sinds: 21 Februari 2014 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
hey ik ben opzoek naar patronen va Winnie The Pooh en z'n vriendjes,het is voor een school activiteit voor met de kleuters en ook voor mezelf, ( poppenkast )
als u die heeft zou ik deze ook mogen hebben? groetjes, Kelly xx
|
|
Wilma Blom
Newbie Lid sinds: 15 Februari 2014 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi!
Heb je de patroontjes al ontvangen? Anders kan ik ze wel even voor je doorsturen. Groetjes, Wilma Blom |
|
Miekecjr
Newbie Lid sinds: 05 Juni 2014 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, zou ik ook de patroontjes van Winnie en zijn vriendjes mogen ontvangen?
Over 2 maanden wordt ons 3de kind geboren, de knuffeltjes zouden leuk zijn voor in het wiegje! Alvast heel erg bedankt, Mieke |
|
Reageer | Pagina <1 2345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |