Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroontje portemonneetje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haakpatroontje portemonneetje
    Posted: 23 Juni 2011 om 13:41

Dag hobbydoosjes,

Het haken met stof heeft mij 'geprikkeld', en ik wil dit dan ook eens proberen.  Om aan stof te geraken heb ik gewoon even in de kleerkast rondgekeken, en daar wat oude, kleurrijke, t-shirts gevonden, die ondertussen verknipt zijn tot haakdraad!

Aangezien ik natuurlijk geen grote hoeveelheid draad heb, wou ik iets kleins proberen, en ik zag dit op het internet: 

Heeft iemand daar het patroontje van en wil je dit met mij delen aub?

Alvast bedankt!

Lies

Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 08:10
Heeft er echt niemand zo'n patroontje (of iets dat er op lijkt) liggen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 09:41
Blijkbaar niet, maar zulke patronen zijn toch niet zo moeilijk zelf te ontwerpen? Je zou kunnen beginnen met het naaipatroon met rits en dan twee panden haken en die aan elkaar naaien en aan de stof naaien. Met gewoon (dubbel) naaigaren in plaats van dat dikke textielsliert. Probeer het eerst met wol net zo dik als je textielslierten, dan heb je een voorbeeld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
De Bezige Bij View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer De Bezige Bij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 11:33
Nee nog geen patroontjes daarvan tegengekomen,maar ik denk dat het,hetzelfde systeem is dan haken met plastieke zakken,daar heb ik wel een patroontje van.Groetjes Lea
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.875 seconden.
Lang Yarns