Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haaktechniek

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ChristienYoni View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 September 2013
Locatie: Merksem
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChristienYoni Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haaktechniek
    Posted: 28 September 2013 om 11:30
Kan iemand mij helpen en zeggen wat men bedoelt met de volgende uitleg :
"haak een ketting van 11 lossen. 
Toer 1 : 9 vasten, 3 vasten in de volgende vaste, ga verder aan de andere kant van de lossenketting ; 8 vasten, 2 vasten in de volgende vaste (= in totaal 22 vasten)."
 
Wat bedoelen ze juist met ga verder aan de andere kant van de lossenketting ?
 
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2013 om 11:58
Hoi,
 
voor eerst had je je vraag beter in een andere topic geplaatst :-)
maar om op je vraag te antwoorden : start dus met die lossenketting en haakt er dan vasten in.
In plaats van heen en weer te haken moet je een langwerpige ronde haken ( ovaal) rondom die lossenketting. Ik hoop dat je mijn uitleg begrijpt :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
ChristienYoni View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 September 2013
Locatie: Merksem
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChristienYoni Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2013 om 12:06
Ah ja ik snap je uitleg.  Je moet van die lossenketting geen ring maken maar gewoon zo lang laten en dan langs beide kanten haken.
OK merci voor de hulp
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2013 om 12:11
yep, das wat ik bedoel :-)
 
succes
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns