Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haken ... help

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 19:56
ps ,
je kan ook net als bij amigurimis achtermekaar door haken, wel een draadje meelaten lopen anders weet je niet waar de toer ophoud
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 19:54
hoi
toer sluiten met een halve vaste, 2 losse haken(is een stokje)en goed tellen/opletten dat je de halve vaste later niet ziet als iets dat bij t rondje hoord, anders heb je teveel steken
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 19:51
Als ik, zoals jij, de toeren moet sluiten, heb ik dat probleem ook altijd. Ik zie nooit waar ik mijn laatste stokje moet maken, ik doe iets en meestal komt het goed. Ben heel benieuwd naar het antwoord.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 19:40
Hmmm, fotootje is wel erg klein - even kijken of dat niet groter kan.  Opgelost. 
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 19:39
Ik was er al bang voor. Ik ben alvast begonnen aan dat leuke mandje dat Jenny liet zien, maar wat ik me nog herinnerde van toen ik wat vaker haakte - lang geleden - was dat ik altijd problemen had bij het tellen/overgaan naar de volgende toer. En het gebeurt weer. Op het fotootje is te zien wat ik bedoel: zien jullie die gaten? Dat is dus de overgang naar de volgende toer. Wat doe ik nou verkeerd? 

Ik dacht zelf dat ik het eerste stokje moest overslaan, maar dan wordt het gat nog groter. Unhappy Ik snap er niks van. 

Wie weet 't? 

PS. Let niet op de kleur - slecht licht. 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns