haken en breien van poppen en beesten |
Reageer |
Autheur | |
puck
Newbie Lid sinds: 12 Februari 2006 Locatie: France Status: Offline Points: 3 |
Onderwerp: haken en breien van poppen en beesten Posted: 23 Februari 2006 om 14:09 |
hallo renske hier puck hoLLeman ik heb ook net een emailtje naar syl gestuurd.ik werk voor een goed doel resto du coeur.dat is voor de arme en ze krijgen geen geld maar voedsel.dus blijft er niets aan de breinaald of haaknaald hangen.ik heb al heel veel gebreid en gehaakt.nu ook dat muizen meisje de witte teddybeer.een heel fijn patroon en gemakkelijk.maar ik wil ook wel eens iets anders breien.niet steeds het zelfde.mijn patronen haal ik uit franse tijdschriften zoals anny blatt boutond.or.daar heb zeker al tien grote muizen gebreid konijnen,enz.dus zou ik blij zijn met nieuwe patronen.heb wel het boekje besteld van leuke diertjes.heb ook nog een leuke website www.baronedirondo.com. misschien kunnen jullie er achter komen of daar ook een uitgaven van is.hopend op reakties. groetjes puck holleman
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |