haken en breien voor barbie |
Reageer | Pagina <1 2345> |
Autheur | |
Mamaeer
Duizendpoot Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou iemand mij een patroon van de bruidsjurk willen sturen?
Die wil ik zo graag maken!!! Ik maak trouwens niets van engels, dat beperkt dus mijn zoekmogelijkheden. Ook de genoemde links kan ik niks mee
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je vraag beantwoord in het topic waarin je je voorstelt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik me nog aansluiten in deze lange rij?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de Barbieboekjes twee keer doorgestuurd en nu zet ik het mailen aan mij over dit topic af.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mamaeer
Duizendpoot Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super de super bedankt!!!!
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Magtelt,
|
|
Mamaeer
Post Options
Thanks(0)
|
het is hoofdzakelijk wel breien he?
zullen we toch nog aan de breinaalden moeten, zitten erg leuke dingen bij.
Voor nu heb ik wel een haakpatroontje gevonden, en lekker zomers, om in de stemming te komen
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Die flamencojurk hoeft niet in het rood, die kan in het wit als bruidsjurk.
Haken is de laatste tijd wel een volwaardig handwerk aan het worden, maar breipatronen waren ver in de meerderheid. Er was ook een misverstand dat haaksters en breisters niet door één deur konden. Flauwekul, want je moet heel vaak randjes haken om een breiwerk af te werken. Ik doe het allebei met evenveel plezier. |
|
wat rozengeur. |
|
Mamaeer
Post Options
Thanks(0)
|
haha, en mijn oma (ja je leest het goed, mijn oma) maakt voor haar achterkleindochters een heel erg leuk vestje: 1 vestje eerst breien en dan een brede rand haken.
|
|
Mamaeer
Post Options
Thanks(0)
|
O meiden, waar ik nu mee bezig ben (de gala-jurk voor berbie) wordt echt wel leuk!!!
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maak ons even nieuwsgierig
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14088 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het niet teveel moeite is wil iemand mij die patroontjes ook sturen? De kleindochters beginnen ineens popminded te worden. Alvast bedankt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ze komen er aan, Lida. Bedenk wel dat het oude patronen zijn dus misschien bedoeld voor de oude Barbies. Die hadden een iets anders figuur, maar jij kunt de patronen vast wel aanpassen. De moderne Barbies liggen soms voor een scheet en 3 knikkers bij Kruidvat, dus je kunt er eentje voor je handwerkmand aanschaffen.
|
|
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14088 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Magtelt. Alles is al netjes in mapjes en opgeslagen. Ook al genoten en jeukende vingers gekregen. Zal voor ik begin de maten controleren.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mamaeer
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb al gezien dat ik iets aan het lijfje moet doen van de jurk die ik aan het maken ben.
de rok kan natuurlijk net zolang totdat het gewenste lengte heeft bereikt....
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja je kunt haar niet naar de plastische chirurg sturen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mamaeer
Post Options
Thanks(0)
|
haha en om mijn dochter nu al te leren dat topless ook kan..... :-P
|
|
Reghaakmaaraan
Duizendpoot Lid sinds: 28 Februari 2013 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
O super leuk! Zou ik deze mogen ontvangen?
Super bedankt :-). |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je Even voorstellen. leest , kun je lezen, dat we je niks kunnen sturen.
Er moet een mailadres staan in je profiel bij het vlindertje van windows live messenger! |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Klikken op Member Control Panel en, Sesam open u, je kunt je profiel aanpassen.
Als iemand je dan de Barbiepatronen wil sturen, ben ik blij, want UPC heeft nog een beetje indigestie, ik moet alles zelf door het kabeltje wringen. |
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1 2345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |