haken en breien voor barbie |
Reageer | Pagina <1 345 |
Autheur | |
Reghaakmaaraan
Duizendpoot Lid sinds: 28 Februari 2013 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oké pippie dank je wel.
|
|
Mamaeer
Duizendpoot Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb je ze al, of zal ik ze je doorsturen?
|
|
Corneliaz
Hobbyguru Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Post Options
Thanks(0)
|
er is hier ooit een beschrijving geweest om van plastic stramien een onderrok te maken voor onder een barbie sissie jurk. Heeft iemand die toevallig voor mij?
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
haakfreak
Duizendpoot Lid sinds: 28 Maart 2012 Locatie: holland Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
heeft iemand dit nog?? bvd
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedoel je dat plastic stramien of de haakpatronen? Het zijn overigens niet alleen haakpatronen, het meeste is voor breien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Corneliaz
Hobbyguru Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Post Options
Thanks(0)
|
De plastic stramien. Ik dacht dat renate deze ooit heeft gebruikt maar ze is, geloof ik, niet meer op het forum. Je hoeft dan niet zo'n hele onderrok te haken en is tevens een standaard.
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik antwoordde hierop. Van dat stramien weet ik niets. Je zou een oud plastic kommetje kunnen insnijden op de bodem of iets van ijzerdraad maken met een kom als model. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij de barbie club hebben ze een patroon voor een stramien onderrok. Even je netjes voorstellen en vragen om een wachtwoord en je krijgt een zee van patroontjes waaronder ook een onderrok van stramien
|
|
|
|
Reageer | Pagina <1 345 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |