Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haken met Touw

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Angeliek View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2012
Locatie: Oostvoorne
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Angeliek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haken met Touw
    Posted: 02 Oktober 2012 om 20:41
Hallo,
 
Ik wil mandjes van touw gaan haken. Nu zoek ik de maat haaknaald die ik hiervoor het beste kan gebruiken. Het touw is 2 mm dik. Heeft iemand hier ervaring mee en kunnen jullie mij verder helpenl.
 
Patronen zijn  ook altijd welkom daar ik deze nu niet heb en ik graag een vierkant mandje zou willen haken .
 
Groet,
Angeliek
Groet,
Angeliek
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgië
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2012 om 20:45
Hier staat er een voorbeeldje, wel in spaans maar met de foto's wel te volgen.
http://www-en-rhed-ando.blogspot.com.es/2012/08/como-combinar-crochet-con-cuerda-tecnica.html
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2012 om 20:49
Die ziet er super uit! Weer iets voor op mijn to do lijstje.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2012 om 21:45
Ik dacht haakpen 6. Als je patronen wilt ontvangen, kun je beter je e-mailadres in je profiel zetten bij messenger, het vlindertje.

Je kunt ook soepeler materiaal gebruiken en dat stijven met stijfselspray, suikerwater of pretex.

Je kunt van granny squares vierkante mandjes maken. Kijk eens in de bieb of ze bij de handwerkboeken haakboekjes daarover hebben. Heb je geen lezerskaart, dan neem je het boek mee naar de leeszaal en maakt een foto.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 08:32
Ik zou gewoon even wat maten uitproberen
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 09:59
ik zou zeggen even touw in de haaknaald leggen en dan voelen met welke je het touw goed beet hebt, niet te strak haken want touw geeft niet mee


Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 11:48
Die mandjes zien er erg leuk uit. Inderdaad Zazia, het to do lijstje wordt steeds langer.
Daar is maar een remedie tegen: niet meer op de hobbydoos kijken.
Heb je 2 vliegen in een klap.
Je hebt meer tijd om te breien en te haken.
Je doet geen nieuwe ideeën op.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 12:06
Oh, dat is een geweldig project! Dat ga ik maken!
Blessed to be a blessing
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 12:57
Ik wil dat ook graag eens doen... een mandje voor mijn konijnen maken waar ze in kunnen zitten en wat ze mogen slopen. Bedankt voor de link!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 14:59
Da's leuk zeg, ga ik ook nog eens een keer doen denk ik, ben dol op mandjes
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 12:48
nee ik begin er niet aan , alhoewel mijn poezen dit natuurlijk wel zien zitten Wink 
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 13:03
Super zeg. Op die site haken ze om het touw heen.
Ziet er mooi uit. Wil ik ook eens proberen.

In dit boek staan ook patronen met touw. Ook heel mooi. Het was mij alleen te zwaar werk, het touw was heel stug. Erg pijnlijk voor mijn handen. Dat om het touw heen haken lijkt makkelijker.

Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns