Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHaken voor beginners

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
AnneXia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2007
Status: Offline
Points: 1
Direct Link To This Post Onderwerp: Haken voor beginners
    Posted: 19 Augustus 2007 om 21:15

Hallo, ik ben nieuw in haakland. Een aantal sjaals gehaakt, lekker makkelijk rechttoe rechtaan. Nu wil ik wat anders. Ik wil met wat eenvoudigs beginnen. Op de site zag ik wel leuke knuffelbeestjes staan voor mijn toekomstige nichtje of neefje. Maar of dat voor een beginneling te doen is, geen idee. Heeft iemand tips voor een beginneling? Waar kan ik het beste mee beginnen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 07:59

hoi AnnaXia

welkom.

ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met haken en ben deze blokken gaan haken http://www.hobbydoos.nl/haken/defaultfigurenhaken.asp en daarna ben ik patronen gaan verzamelem en gewoon begonnen.

sucses


~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 08:02
Ik haak al heel lang, maar ben nog niet zo lang bezig met knuffels,advies;gewoon beginnen en heel goed lezen,valt reuze mee.
Back to Top
The Anny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Mei 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 179
Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 08:26
Hoi AnneXia,