Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haken voor linkshandigen (en rechtshandigen)

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haken voor linkshandigen (en rechtshandigen)
    Posted: 18 September 2014 om 09:19
Regelmatig zie ik de vraag voorbij komen om te leren haken voor linkshandigen. Nu weet ik niet of dat hier ook op te vinden is. Maar het viel me op dat er regelmatig filmpjes voor zowel rechts- als linkshandigen worden gepost!

Youtube: The crochet crowd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2014 om 12:10
Ik heb wel een boekje Stap voor Stap Haken voor rechts- en linkshandigen, met duidelijke tekeningen, uit 1986 of zoiets. Oubollige projecten, heerlijk. Het staat in 6 mails voor de liefhebbers. Tunisch haken staat er in, bezemsteel haken niet. Wel weer rond, filet en granny. Samen met de filmpjes zal het helemaal lukken voor linkshandigen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2014 om 13:18

Dat boek waar Magtelt het over heeft is heel duidelijk en daarom zoek ik af en aan op MP of ik het vinden kan - tot nu toe is dat nog niet gelukt Unhappy 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2014 om 17:28
lw1463 ik heb je een link gestuurd, ik hoop dat het iets oplevert.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2014 om 20:50
Ik schijn nogal krenterig te zijn Embarrassed, dus ik zoek rustig verder in de hoop er gewoon eens tegenaan te lopen. Ik heb ten slotte al twee haakboeken LOL
Voor een breister is dat zat en dat zijn ook geen domme boekies.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns