Haken voor meisjes |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Liana
Duizendpoot Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Magtelt
heel graag zou ik ook de patroontjes ontvangen
alvast bedankt Liana
|
|
margriet 1
Newbie Lid sinds: 24 Februari 2014 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha Magtelt,
Als het niet teveel moeite is zou ik de patroontjes ook graag ontvangen. hartelijk bedankt Margriet
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Margriet, zou je je eerst willen voorstellen bij die rubriek en dan het topic WELKOM willen lezen? Je hebt geen e-mailadres in je profiel staan en ik had luid en duidelijk gevraagd of iedereen die de patronen wilde, mij een PM met e-mailadres wil sturen. Dat wordt in dat topic uitgelegd.
Pfffff, verder heeft iedereen ze binnen, ik had niet gedacht dat het zoveel werk zou zijn alles te versturen. Vroeger liet ik patronen doorgeven, maar sinds die rare Amerikanen opdoken op het forum ben ik zelf voorzichtig met mijn mailadres. Overigens is iedereen vrij om ze door te sturen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Liana
Duizendpoot Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel dank Magtelt!!
groetjes Liana
|
|
willie
Hobbywonder Lid sinds: 19 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 491 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Magtelt
Heel erg bedankt voor alle patronen!! Ik ben er erg blij mee en ga er gauw iets van haken. M'n pc kreunde gewoon onder zoveel patronengeweld groetjes
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In de nieuwste Sandra Kids staat trouwens geen enkel haakpatroon, ja een mutsje, meen ik, schandalig, hoe (klein)dochters van hakende (groot)moeders achtergesteld worden. Ik vind breien en haken allebei even leuk en tunisch haken het leukste.
|
|
wat rozengeur. |
|
wendyv
Newbie Lid sinds: 18 Juni 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
O mag ik ze ook...zoek mij suf!
Thank you! |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb deze (en andere) patronen moeten weggooien omdat de schijf vol was en de laptop heel vervelend ging doen. Misschien kunnen anderen uit het topic je helpen. De scanner is oud en doet ook al moeilijk.
|
|
wat rozengeur. |
|
Brigitte BB
Newbie Lid sinds: 18 Juni 2014 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Brigitte BB
Newbie Lid sinds: 18 Juni 2014 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alvast bedankt en ik zal verder zoeken hopelijk met resultaat.
Groetjes Brigitte bb |
|
wendyv
Newbie Lid sinds: 18 Juni 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
O wat zonde!
Hoop dat iemand ons kan helpen :) |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt een naam uit het topic aanklikken en die persoon een mail of PM sturen met je adres en je verzoek om de gehaakte meisjeskleren.
Maar we stellen het wel op prijs als newby's zich even voorstellen en het topic Welkom allemaal lezen. |
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Even ophijsen.
NEWBY'S, IK HEB ZE NIET MEER. Ik vond het redden van mijn laptopinhoud belangrijker dan het uitdelen van gratis patronen! Je kunt proberen een PM te sturen aan degenen die in dit topic staan en nog actief lid zijn. Maar stel je eerst even netjes voor in de rubriek, die daar voor is. |
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |