Haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Juli 2011 om 08:26 |
Ik wil een poncho gaan haken.
Was al begonnen met catania katoen maar de poncho word zo dun dat het niet mooi is. Wat gebruik jij voor het haken van kleding?? Gewone wol tips en suggesties zijn van harte welkom. Alvast bedankt. |
|
![]() |
|
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ook wel handig om te vermelden dat de poncho met haaknaald vijf gehaakt moet worden helemaal vergeten erbij te zetten.
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
De meesten gebruiken daar de wol van de wibra of de zeeman voor. Royaal en Saskia.
Bij de wibra krijg je deze week 25% korting op alle wol en katoen. Misschien leuk om te weten. |
|
![]() |
|
Super bedankt ik ga vanmiddag gelijk halen!!! En dan ook een voorraad extra
![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Gelijk je slag slaan. Heb gisteren 20 bollen laten halen door mams ;)
|
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Hallokes,
even vermelden dat Catania niet geschikt is voor haaknaald no 5,die word voor kledij in naald no 3 of 3,5 verwwerkt. Groetjes INgeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Als je nu met een heleboel Catania in je maag zit, kun je omslagdoek along nr 5 maken met naald 3 of 3,5. Dat is een driehoek die je zo groot kunt maken als je wilt.
Je kunt ook een rechte stola maken door zoveel lossen op te zetten als ie breed moet worden, oneven getal, en daar dan telkens een stokje en een losse, één steek overslaan, op haken. Zo'n 2 á 2,5 meter lang. Je kunt franjes maken an de korte kanten, maar je kunt ze ook leuk maken door telkens 6 lossen heen en 5 halve vasten terug te haken, dan twee of drie vasten en dan weer een sliertje van 6 lossen etc. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
altenaatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 164 |
hallo
ik zoek een gehaakt patroon van een slungelige aap. kan iemand mij daar aan helpen. |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
denk dat je je vraag best stelt bij patroon zoeken
als nieuw onderwerp daar zal het beter gezien worden groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
lijnie ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Juli 2011 Status: Offline Points: 3 |
Wie heeft er voor mij de patronen van de drie pannenlappen poes/kat alvast bedankt lijnie
|
|
lijnie
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Lijnie, als je eerst eens je mailadres bij msn messenger zet en dan een beetj rondkijkt op het forum, dan vind je vanzelf wel topics over pannelappen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lijnie ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Juli 2011 Status: Offline Points: 3 |
Sorry ik ben een oen op de computer en heb wel mijn emailadres ingevuld en hoop nu dat iemand mij de patronen van de pannelappen poes kat kan mailen
|
|
lijnie
|
|
![]() |
|
Ekaz ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 106 |
Ik kan je niet helpen aan patronen voor pannelappen, maar misschien als je eens gaat zoeken binnen dit forum komt er vast wel een patroontje of topic over te voorschijn. En zoals IngeDeV ook al zei: Als je een nieuw topic opent zal het eerder opgemerkt worden door anderen. |
|
![]() Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft. ![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Helaas staat je emailadres nog niet bij msn messenger, dus niemand kan je, ook al zouden ze dat willen, pannenlappen mailen
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Lijnie, je kunt hierboven Profiel aanklikken en dan kun je je profiel nog veranderen. Je hebt je e-mailadres wel opgegeven, maar dat is alleen zichtbaar voor Renske om nieuwsbrieven te sturen. Maar je kunt het nog eens neerzetten, bij msn-messenger, en dan zien alleen de aangemelde hobbydozen het. In diezelfde regel waar Profiel staat, staat ook Zoeken met een vergrootglas ernaast. Klik je dat aan, dan krijg je een lege balk waar je je gezochte ding, dus pannelappen poes, in kan zetten. Dan klik je bijvoorbeeld alle forums aan en dan gaat je computer zoeken naar pannelappen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |