Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
gieltje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer gieltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haken
    Posted: 12 Maart 2013 om 20:07
hoe moet ik aan het eind van een toer meerderen bij filethaken

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 21:51
Hoeveel lossen zitten er tussen de stokjes? Stel:: stokje, twee lossen, stokje enz. Dan moet je aan het eind twee losse, drie lossen voor een stokje, en twee lossen voor de volgende teruggaande toer haken, dus twee plus drie plus twee is 7 lossen.
Wij zijn hier allemaal vrijwillige hobbyisten, dus een beetje vriendelijker wat vragen komt iets leuker over.
Back to Top
gieltje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer gieltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2013 om 11:16
sorry,pippie,maar dit is een meerdering voor de volgende toer,ik wil graag weten hoe je aan het einde van dezelfde toer moet meerderen.de telling begrijp ik wel, maar als ik meerdere steken moet meerderen aan het eind van een toer en dan die meerderingen steeds vanuit het zelfdegaatje maak wordt het een ronding en het moet hoekig worden.ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
vr.groet gieltje

Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2013 om 11:21
hier staat het met een tekening, je moet dus losse bij haken, hoop dat je er zo uitkomt, succes
http://www.jessica-tromp.nl/crochet_patterns/07%20antique%20vintage%20patterns%20crochet%20filet%20haken%20patronen.htm
groetjes margriet
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2013 om 11:22
Heb je al eens gegoogeld op meerderen bij filethaken?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2013 om 11:31
Dat is een goeie tip, googelen. Dan heb je er en beeld bij!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2013 om 11:46
je kunt alleen trapsgewijze meerderen bij filet haken en dan is het voor de volgende toer .

Als dat niet de bedoeling is moet je apart een sliert lossen haken en daarop verder haken in je patroon
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns