Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hallo allemaal, ik ben weer terug

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hallo allemaal, ik ben weer terug
    Posted: 06 November 2018 om 20:41
Hallo mede hobby'isten,

Na enkele maanden afwezigheid ben ik er weer.
Had van de zomer 2 banen en daarnaast ook nog twee studies ernaast.
Bij één van de banen heb ik de kinkhoest opgelopen, waardoor ik ook nog een tijdje behoorlijk wat minder lekker was.

Inmiddels nog maar één baan over en weer druk op zoek naar een andere fulltimebaan.
Ondertussen ook één van de twee studies afgerond, nu de tweede nog (moet ik ook nog een 30 uur stage voor lopen en wat grote opdrachten maken, maar dat komt goed).

Enniewee... Momenteel dus eindelijk weer tijd om te hobby'en. Ben nu nog bezig met Mala Paddestoelen (komen niet meer af voordat de herfst voorbij is), moet beginnen aan een muts en sjaal voor wurm 2 (omdat die van wurm 1 zo mooi geworden zijn...) en daarnaast wil ik een vriendin nog verblijden met een lussensjaal, die momenteel een hit schijnt te zijn op facebook (en ook zij is in december jarig).

Oh en daarnaast ben ik ook nog even begonnen aan een diamond painting... Leuk werk, maar wel priegelig en vermoeiend (heb ook het idee dat ik niet echt opschiet).
Hoe dan ook, ik hoop hier weer wat vaker langs te komen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2018 om 21:57
Twee banen en twee studies.... Dat is niet niks, zeg! Fijn dat je weer in een rustiger vaarwater terechtgekomen bent en nu weer tijd hebt om te handwerken. Geniet ervan.     
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 07:58
Welkom terug ...en suxes met al je bezigheden
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 09:20
fijn je weer hier te zien ik heb je wel gemist 
hoop dat het allemaal in een beetje rustiger vaarwater komt 
succes met alles wat je onderneemt 
en fijn dat je weer een beetje je hobby op kunt pikken 

Thumbs Up
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 09:28
He wat leuk dat je weer terug bent...
2 studies en 2 banen je hebt het er maar druk mee gehad...
Wel lekker dat je nu toch weer wat tijd hebt om te ontspannen met een haakwerkje...
De lussen sjaal is inderdaad een hit op facebook dus je loopt mooi in de rage mee als je hem gaat maken...
Diamond painting zie er veel van voorbij komen en het gevoel dat dat niet echt opschiet kan ik me zo voorstellen...
Je moet heel veel steentjes geplakt hebben voor je het idee hebt dat je een beetje gang begint te maken...
Maar zoals ze tegen mij altijd zeiden het is geen wedstrijd...
Rustig aan het komt vanzelf af....
Wel gezellig dat je er weer bent...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 10:19
Welkom terug.

Dan ben je echt druk geweest de afgelopen maanden, pet je af hoor!

Er was nog iemand die diamond painting deed Was dat Jondala of JMB ?


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 11:42
Welcome back to the club
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 12:42
Zo zeg, wat een druk leven. Dat doe ik je niet na. Vroeger niet en nu al helemaal niet. Petje af hoor.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 13:13
Welkom terug
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 13:20
Welkom terug bij de club .

En dat die paddenstoelen niet klaarkomen ,er komt volgend jaar weer een herfst ,of misschien slaan we die dan over en stappen we dan gelijk naar de winter .
Je weet het niet meer met de seizoenen tegenwoordig
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2018 om 08:55
Bedankt voor de leuke reacties, voel me weer helemaal thuis :)


Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2018 om 09:07
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

......
Er was nog iemand die diamond painting deed Was dat Jondala of JMB ?



Klopt, dat was JMB.
Die had vorig jaar een mooi werk gepost, voor die tijd had ik er nog nooit van gehoord. Daarna heb ik toch zelf eens een klein paintinkje aangeschaft. Vorige week tijd gekregen om ermee te beginnen.
Inderdaad, een hels karwei.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2018 om 15:24
Leuk dat je nu, na alle drukte, weer even tijd hebt voor jezelf! Geniet ervan! (Mooi trouwens, diamond painting, lijkt me heel leuk om te doen, maar ja... tijdgebrek, haha.)
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2018 om 11:28
Originally posted by C4th C4th wrote:

Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

......
Er was nog iemand die diamond painting deed Was dat Jondala of JMB ?



Klopt, dat was JMB.
Die had vorig jaar een mooi werk gepost, voor die tijd had ik er nog nooit van gehoord. Daarna heb ik toch zelf eens een klein paintinkje aangeschaft. Vorige week tijd gekregen om ermee te beginnen.
Inderdaad, een hels karwei.

Klopt, heb het een tijd niet meer gedaan, vond het niet meer leuk om te doen. Maar, pas toch weer 1 besteld, In het begin vond ik het best rustgevend dat plakken, verstand op 0 en plakken maar. Hoewel mijn gedachten toch altijd wel op de loop gaan tijdens zulke (en eigenlijk alle) klusjes. Zelfs als ik iets lees kan ik opeens aan iets heel anders denken. Soms best lastig want onbewust lees ik wel door maar neem niet op wat ik heb gelezen en dan moet ik weer een paar regels terug aan hihi.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2018 om 21:16
Hahaha, herkenbaar. Vooral van dat lezen. Ik ben soms ook al enkele bladzijden verder wanneer ik me realiseer dat ik geen flauw idee meer heb wat ik eigenlijk aan het lezen ben.

Maar nu ik je toch in dit draadje heb, JMB... hoe gaat dat Diamond Painting eigenlijk? Momenteel prik ik steentje voor steentje op het plakwerk, maar ik heb er ook een holle pen bijgekregen (waar dus die punt op zit waarmee ik de steentjes fixeer).
Is het de bedoeling dat ik die steentjes in die holle pen op volgorde mik en dat zooitje netjes op de plaklijn deponeer?? En ik heb ook zo'n vaag wassen plastiekje erbij gekregen... wat moet ik daar mee??
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2018 om 08:43
C4th die diamond paintings zijn echt mooi om te zien...
Niet dat ik me ermee bezig hou maar mijn collegaatje wel...
Voor zover ik het heb begrepen zit er een pen bij die hol is en was...
Met de pen steek je in de was zodat het holletje gevuld is daarmee en dus plakt...
Dan pak je hiermee de steentjes op en plak je ze op de juiste plek van de painting...
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2018 om 22:26
ah... is dat de werkwijze... dus niet één voor één met het pincet oprapen en dan voorzichtig op de goede plek draperen, waarna je ze altijd weer iets moet verplaatsen...
Dank Suzie!
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2018 om 08:34
No problemo...
Fijn dat ik kon helpen...
En met een pincet je hebt zeker wel echt engelen geduld ...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns