Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hallo

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 17:09
dit is het mooiste nieuws dat ik kan lezen, fijn dat er een opening tussen jou en je man is.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 19:15
Wat vind ik het fijn om weer iets van je te horen. Succes met jullie gesprekken en sterkte. Wij denken aan je
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 19:50
Jullie maken ook een hoop mee, dan is het soms moeilijk als je beide op een andere manier met verdriet omgaat.
ik hoop dat jullie de weg naar elkaar weer helemaal vinden. Ook voor de kinderen is dat fijner.

Je laptop is al eens eerder gecrasht toch? ik zou als ik jou was alles op een stick zetten hoor, heb ik ook, veel te bang dat mijn patronen weg zijn als de pc crasht.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 08:03
Wat fijn om weer wat te horen. Veel sterkte!!!
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 11:18
Fijn te horen dat het wat beter gaat, samen werken is de boodschap, Touwtjes niet te strak aanspannen zodat jullie elk toch nu en dan wat vrijheid hebben om van eigen hobby te kunnen genieten in de weinige vrije tijd die men heeft naast familie, kinderen en werk. In een relatie moet men kunnen geven en nemen. 't Komt wel goed meid !
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 12:35
ooh Mimiesje, wat fijn om je weer te lezen en met zo'n positief bericht, kind, wat is er veel aan je gedacht sinds jouw nare bericht...hoop van hhrte dat alle lieve gedachten en support je blijven helpen om hier doorheen te komen en dapper door te gaan, dikke knuffel !!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 13:12
Helemaal super dat jullie echt aan de praat zijn gekomen.
Neem rustig de tijd, en gun je zelf de tijd om ieder voor zich de boel te verwerken en opte nemen.
Ach en die laptop is materialisitsche , de rest is belangrijker.
En je leest het heb je patronen nodig zat die er wat voor ej hebben hahahaha.

ps blijf door gaan met praten met elkaar x
babbel
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 13:32
Fijn weer wat van je tehoren, met positief nieuws!
Ga zo door... veel sterkte alle twee
En patronen die je kwijt bent,  kun je weer aan ons vragen hoor!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 17:50
ja hoor meid roep maar we sturen je er honderden Big smile
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 08:59
het is goed om te lezen dat het weer wat beter gaat tussen jou en jouw man als ik al jouw andere berichtjes lees hebben jullie al aardig wat te verduren gekregen.
ik hoop dat er nu betere tijden voor jou en je gezin aanbreken.
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 09:19
Fijn bericht om te lezen!

Jullie komen er wel samen!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 10:28
Ik heb door mijn weekje Turkije dit allemaal gemist.

Ik hoop dat jullie eruit komen met het gezin. Zeker voor de kinderen zou dit bijzonder fijn zijn. Maar denk ook absoluut aan jezelf meid! Ga daar niet aan voorbij.

Sterkte de komende periode Hug
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 16:30
hoi hoi

wat ben ik blij voor je dat er weer gesprek is en aandacht 

denk ook aan de kinderen en vergeet niet 

relatie is een werkwoord en daar moet aan gewerkt worden 

en de patroontjes die komen wel terecht en anders de hobbydoosjes kunnen je hierbij wel helpen

groetjes christine
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 18:08
Alvast veel succes gewenst in wat je ook onderneemt!!
Weet dat er veel mensen zijn die om je geven en er altijd zullen zijn wanneer je hen nodig hebt.
Je zal voor jezelf wel je prioriteiten bepalen en wie echt om je heeft, die oordeelt niet maar steunt je altijd, in wat je ook doet.
Nog veel sterkte meid!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns