hamer |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Autheur | |
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Mei 2011 om 14:45 |
Ik heb een tijd geleden een gehaakte
hamer gezien geen idee meer waar heeft iemand daar een patroon van want het is minder erg als mijn zoontje met een gehaakte hamer overal op timmert dan met een plastic hamer. Patronen van ander soort gereedschap zijn ook welkom. |
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik mail je 2 patronen van gereedschap met een gereedschapskist.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
mag ik ook meedelen? mijn jongste gaat de bouwkant doen om het VMBO leuk kadootje
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Oeh, mag ik ook aansluiten voor het gereedschap?
![]() |
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
In het boekje Two van Rimoli. Staat ook gereedschap. Schroevendraaier, hamer en een bijtel.
Even googlen het boekje staat overal op het net. Zou ik mogen aansluiten voor het gereedschap met kist?
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
ziehier een link naar hamer, beitel,... maar 't is in 't russisch... http://amigurumi-toys.ru/nabor-instrumentov-amigurumi/ Goed idee om zoontje daarmee te laten kloppen! Mijn zoontje zit ook overal op te kloppen, dus als er iemand mij de vertaling wil doorsturen, dan maak ik dit ook voor hem! |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Aangezien de link van LiesVDB russisch is is hierbij de link in het engels. Het patroon is uit het boek Two van Rimoli, als je even de tijd neemt heb je het hele boek in het engels. Scheelt mij weer een hele boel losse mailtjes sturen. In dit boek staat hamer, schroevendraaier en een bijtel. http://search.4shared.com/search.html?searchmode=2&searc hName=Amigurumi+Two+(Anna+Paula+Rimoli ) |
|
|
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Ik heb weer wat mails verstuurd.
![]() |
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Super bedankt Naemi. Ze zijn erg leuk, weer heel anders dan die van de link.
|
|
|
|
![]() |
|
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Ik kan helaas de gereedschaps
kist niet doorsturen want mijn mail wil hem niet meer openen snap er niks van had ik hem nou maar direct opgeslagen ![]() |
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Dank jullie wel helemaal super!!!
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Nathalie ik heb je de kist nog een keer doorgestuurd. Nu wel goed opslaan hoor!
|
|
|
|
![]() |
|
damo ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
mag ik ook mee delen?
|
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Mag ik de patronen ook van iemand ontvangen?
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
ik ook aub?
dankjewel alvast! |
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Damo, Muis28 en Marjolein2202, jullie hebben mail!
|
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
Dank je wel heb m gelijk
opgeslagen ik doe alles met me mobiel en dan werkt het soms anders dan met de pc omslachtiger zeg maar ![]() |
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Zou ik de gereedschapskist ook mogen ontvangen aub ?
Alvast bedankt ! ![]() |
|
![]() |
|
Dine is onderweg
|
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |