Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hand breisters gezocht

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MarshiaTijssen View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarshiaTijssen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hand breisters gezocht
    Posted: 21 Februari 2011 om 10:00
Voor de productie van een nieuwe lijn ben ik opzoek naar ervaren breisters. (mogen uiteraard ook mannen zijn)

Het gaat om een grove handgebreide collectie. Naald 10 a 12. De patronen zijn vrij eenvoudig.

Bent u thuis in basistechnieken als recht en averecht breien en eventueel kabels? Is uw breiwerk regelmatig en zorgvuldig?
En bent u geinteresseerd om te breien tegen een vergoeding? Neemt u dan aub contact met mij op.

Graag ontvang ik een e-mail via: marshia_tijssen@hotmail.com of info@m-i-o.nl

Ik ben het liefst opzoek naar breisters in de omgeving van Eindhoven, maar omdat het voorlopig thuiswerk betreft mag u uiteraard ook reageren als u verder weg woont en toch geinteresseerd bent.
Vooralsnog betreft het thuiswerk, maar mocht het project eenmaal lopen en er behoefte zijn aan gezamenlijk breien dan zal de mogelijkheid komen om samen in een atelier te breien.

Ik kijk uit naar uw reactie.

Vriendelijke groetjes,

Marshia Tijssen
marshia_tijssen@hotmail.com
info@m-i-o.nl
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns