Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Handig voor HobbyHandig

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Handig voor HobbyHandig
    Posted: 25 Mei 2012 om 22:58
Ik kreeg ineens een idee Big smile
Als ik uit een boekje haak of brei, dan ligt het boekje meestal op
m'n schoot om het te kunnen lezen.
Nu dacht ik ineens aan m'n muziekstandaard van m'n sax en klarinet.
(speel ik niet meer, vanwege te kort aan adem).
Kijk...........HobbyHandig of ander boekje erop, en zo kan ik hem naast......
of voor me zetten Big smile Leest heel gemakkelijk zo Big smile en hij is verstelbaar in hoogte e.d Big smile

Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 23:23
Wat een goede idee zeg, altijd in de buurt en staat niet in de weg als je er uit werkt.
Ben je dat servies aan het haken wat links in Hobbyhandig staat ? Big smile

Bij mij valt een tijdschrift vaak op de grond , bedankt voor de tip hoor.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 23:36
Hahahaha jij bent toch ook aan dat serviesje bezig????? Wink LOL

Ik heb trouwens een goed idee voor het serviesje..... i.v.m de katoen.

Heb je een muziekstandaard??? Anders zal ik eens op zolder koekeloeren of ik m'n andere kan vinden, dan mag je die hebben. Weet niet meer of ik die nou al had weggegeven aan iemand of niet. Ga in ieder geval morgen zoeken voor je.Smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 09:22
Briljant idee, maar speel piano, en dat is wat groot om voor me te zetten LOL
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 09:34
Hahahahahah LOL......dan ga je toch gewoon aan je piano op je krukje handwerken. LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 10:02
De standaard voor kookboeken gebruik ik tijdens het boetseren, die kan ik ook gebruiken.
............En Marileen bedankt voor het aanbod, en voor mij hoef je niet te zoeken hoorWink
Groetjes van Jolly

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 10:26
ja Marleen, maar telkens ik dan vooroverbuig om te lezen maakt  de piano  van haar oren, en dat krukje zit ook niet geweldig hahahahaha
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 14:12
Blokker had een paar jaar geleden van die tafeltjes, die je schuin en recht kunt gebruiken. Ik heb er zoéén met elastiekjes om het boekje op zijn plaats te houden. In mijn hobbykamer. In de huiskamer heb een een laptoptafeltje aan mijn stoel zitten, dat ook schuin en recht kan, waar ik zelf een plankje aan gemaakt heb. En ik heb een lessenaartje voor op een gewoon bureau of een eettafel. Dat is eigenlijk voor in bed bedoeld, je kunt een deel neerklappen voor een kop koffie of iets anders dat bij mij dan zó over de lakens heen kiepert.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
everline View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer everline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 17:44
HANDIG!!!!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 19:27
Wat hebben jullie toch goeie ideeën!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 20:46
Mijn peettante zei altijd: "Wie zich niet weet te behelpen, is het niet waard dat hij armoe lijdt". En mijn kinderen klaagden altijd dat mamma een oplossing had, nog vóór ze een probleem hadden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 23:15
Thumbs Up met die uitspraak ben ik het helemaal eens!
Ik haak nooit af!

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2012 om 10:17
Handig! Met een kookboekstandaard gaat het idd ook goed Smile.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns