Handleiding Acima C 237 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Vivian_1990 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 Januari 2014 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Januari 2014 om 17:37 |
Heb een mooie oude naaimachine gekregen, maar de handleiding ontbreekt.
Nu heb ik totaal geen ervaring met draden spannen of überhaupt naaien met een naaimachine? Wie kan me verder helpen?
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
als je op google intypt wil er soms weleens wat te voorscijn komen
|
|
![]() |
|
Vivian_1990 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 Januari 2014 Status: Offline Points: 5 |
Ja, maar in dit geval helaas niet..
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2389 |
Ik zou het via een naaimachinehandelaar proberen
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Zou ik ook, want misschien moet hij schoongemaakt en nagekeken worden. En hopelijk is er een gebruiksaanwijzing aanwezig, die gekopieerd kan worden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
![]() |
|
Deze lijkt er wel erg veel op inderdaad! Helaas is de handleiding niet volledig, dus ik denk dat ik er voor moet gaan betalen. Dan maar hopen dat het inrijgen op dezelfde manier gaat bij mijn naaimachine..
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
naaimachines@hotmail.com
Wouters in van Wouwstraat in Amsterdam heeft van heel veel naaimachines een handleiding Ik dacht dat het bovenstaand adres was waar je je vraag kunt stellen |
|
![]() |
|
Dankje! heb ze gemaild.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |