Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

handwerkbeurs rotterdam ahoy

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
jenny1960 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenny1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: handwerkbeurs rotterdam ahoy
    Posted: 29 September 2011 om 19:53
Gaan er nog dames naar dehandwerkbeurs in de ahoy rotterdam?
Ik ga in ieder geval wel met mn vriendin
groetjes jenny
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 20:30

Natuurlijk, het is voor mij niet ver en ik vind het een ontzettend leuke beurs.

Ik weet alleen nog niet welke dag het wordt, maar deze keer misschien wel 2, 1 dag voor de beurs en 1 dag om workshops te doen.

Heeft trouwens iemand de beurskrant al gekregen ? Ik nog niet maar op de site staan wel alle exposanten en workshops.

Groetjes, Jannie

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 13:50
Heb via de mail al vanalles gelezen over de beurs. Zit er over te denken om samen met mijn buurvrouw te gaan. Alleen moeten we dan of met 4 kinderen, of onze mannen zo gek zien te krijgen om een dagje op te passen. Nu zouden de mannen dat vast willen. Maar of ze ook tijd hebben. Dat is punt twee. Ik ga het nog even met haar overleggen. lijkt me wel weer leuk om een keer te doen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 13:56
is dat de zelfde beurs die ooit in de Doelen was ???
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 21:10
We hebben onze mannen zo gek gekregen. meteen kaarten besteld. Wij gaan zaterdag de 29e. Ze konden zomaar allebei en willen op stap met de jongens. Wij nemen de jongste van de buurvrouw mee. En de mannen gaan op stap met de oudste 3. Waar naar toe weten ze nog niet. Maar zelfs de achtertuin vonden ze een prima locatie. Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Wel leuk dat de mannen nu eens een keer van alles gaan ondernemen met de kinderen. En wij nu eens een keertje samen weg gaan. Meestal is het andersom. Simpelweg omdat zij nu eenmaal veel meer werken en wij nu eenmaal veel meer thuis zijn. Heb er zo'n zin in!
Groetjes, Clara

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 22:40

En gisteren was het dan zo ver. Het uitje voor de mannen stond nog niet vast. Maar voor ons vrouwen natuurlijk wel. Kinderwagen in de auto, Manuel zijn stoel er uit, maxicosi er in en op naar Rotterdam. We hebben een heerlijke dag gehad. Eerst eens lekker rondgesnuffeld. 's Middags nog eens de kramen langs en nu ook nog dingen gekocht. Ik moest een rondbreinaald 15 mm. Was even zoeken maar uiteindelijk had een kraam hem. De buurvrouw heeft een boekje en wat wol gekocht. En ik heb nog een vilt pakketje gekocht. Leuk om eens te proberen.

Halverwege de dag belden de mannen. Ze zaten op schiphol. Een aardig eindje rijden bij ons vandaan. Maar ze hadden het super gehad. Daarna zijn ze wezen eten bij de Ikea. Ze hadden het reuze naar hun zin gehad. En begonnen al over volgend jaar....

Nog lekker poffertjes gegeten. En daarna nog een hele avond gezellig gekletst. De klok werd toch verzet. konden we een uurtje langer opblijven. Nu ja dat uurtje werden er zeker twee. Toch nog een uur tekort geslapen dus vanacht. We hebben ons zeker niet verveeld.

Groetjes, Clara

Back to Top
jenny1960 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenny1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 23:20
Ik ben ook geweest met mn vriendin.
Ik heb alleen twee borduurnaalden gekocht.
maar het was leuk en lekker dichtbij.
Zijn gelijk even naar zuidplein geweest en toen kwamen de tassen
vanzelf ha ha
groetjes jenny
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 00:29
Wat leuk allemaal.  Ik kan al genieten alleen maar van het lezen.  Voor mij is het natuurlijk veel te ver of ik zou er een week-end uitstapje van moeten maken.  Maar dan denk ik dat het toch wel heel duur uitvalt.  Hotel + hobbybeurs + natuurlijk spulletjes die ik absoluut zou willen kopen. Jammer dus Hier in België heb je ook wel zulke beursen, daar niet van, maar daar ben ik eigenlijk ook nooit naar toe geweest  eigenlijjk is dat best dom van mij.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 07:44

zaterdag met mijn moeder naar de beurs geweest....... heeeeerlijk..... snuffelen, kijken, neuzen, kletsen, ideeen opdoen, wat dingen gekocht maar niet overdreven gewoon leuk!!!!

Volgende week is utrecht creadoe gaan we ook samen...... leuk hoor als je met je moeder dezelfde interesses hebt!!

groetjes Chantal

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 18:54

We hadden eigenlijk een herkenningsteken af moeten spreken. Zodat we elkaar konden herkennen. Want we zijn elkaar ongetwijfeld tegen gekomen maar we kennen elkaar niet van gezicht. Jammer hoor. Leuk dat jullie ook genoten hebben.

Groetjes, Clara

Back to Top
jenny1960 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenny1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 23:24
Ja dat was heel leuk geweest
Ik was er vrijdag
Groetjes jenny
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 15:29

Ik ben vrijdag ook geweest, eerst een paar keer rondeglopen en niet gelijk gekocht.
Het was voor mij de eerste keer en vond het erg leuk, toch nog wat dingetjes gekocht, kon het niet laten, Mijn volgende paar sokken ga ik proberen op de sokkenrondbreinaald ( vast en zeker 3x woordwaarde!)
Nellie

Back to Top
Joyce38 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce38 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 18:29
Ja ik was er ook vrijdag. Ik heb ook een frivolitespoeltje gekocht, maar dat moet ik dan nog uitvogelen hoe dat moet.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.266 seconden.
Lang Yarns