Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

handwerkbeurs Zwolle

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: handwerkbeurs Zwolle
    Posted: 17 Februari 2012 om 16:38

Hallo allemaal,

 

voor de 1e keer naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. GEWELDIG!!

Alle kleuren van de stoffen maar ook van de garens, helemaal goed.

 

Zijn er nog mensen die twijfelen................ GAAN!!!

 

goed weekend allemaal

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 17:28
Ik ben voor de 3e keer geweest vanmiddag. Ik zou zeggen: "Ben je al eerder geweest? Het is gezellig, maar niets nieuws''.











Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 18:58

Het was deze keer inderdaad voor de eerste keer.

Heb jaaaaaaaaaaaaaren niet gehandwerkt en ben nu weer begonnen. Heb zelfjaren als vertegenwoordigster gewerkt voor een garen en borduurpakketten fabrikant. In die periode, langer als gedacht als ik terugdenk :) was het heel normaal om winkels met deze collecties te bezoeken. Doordat dat niet meer aan de orde is keek ik mijn ogen uit.

Vandaar.

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 19:57
Jammer dat ik te ver weg woon.
Groetjes van Jolly



Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 20:25
ik wacht wel tot het in oktober weer in Rotterdam is, is stukken dichterbij voor mij, kwartiertje met de trein, stukkie metro en ik ben er :)
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 22:24
Ik ben vanmiddag met mijn zusje geweest. Druk, maar niet zo druk dat je nergens kon kijken, gezellig druk dus. Ik heb er een haakboek en een Addi haaknaald gekocht, waarmee ik vanavond al aan het werk ben geweest
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 23:19
Ik ga zondag, jaren geleden dat ik naar zoiets geweest ben, hoop dat mijn lijf me niet in de steek laat en ik het vol kan houden alles lekker te bekijken en leuke dingetjes te kopen. Wil in ieder geval nog 4.5 en 5.5 van de clover haaknaalden hebben dan heb ik de set compleet. En op mijn lijstje staan heel veel hotfixspulletjes.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2012 om 21:39
Ik heb 1 stand met allerlei hotfixspulletjes gezien 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 10:28
ik vond het geweldig!!!!!! heb een sjaal gekocht(2,50!!), een zakje met strikjes , een mooi vilt patroon van duifjes , een addi rondbreinaald en een patroon van een gelderse kledendracht muts en .........een hoofd vol ideeën(onbetaalbaar!!!)

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 22:15
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Ik heb 1 stand met allerlei hotfixspulletjes gezien 


Daar heb ik dus een enorme slag geslagen en kan voorlopig weer vooruit.
Het is een hele leuke beurs, wij waren vroeg, kaarten thuis al besteld dus konden zo door lopen. Het was echt de moeite waard.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 20:05
Fijn dat je zo goed geslaagd bent. Veel plezier met je nieuwe aankopen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breigek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 20:14

samen met mijn moeder en een vriendin zijn vrijdag geweest. was gezelligdruk. ga al verscheidene jaren. heb oa het boek gelderse mutsjes breien gekocht. en veel nieuwe ideeen opgedaan.

 

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns