Handwerkbeurs Zwolle |
Reageer |
Autheur | |
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Februari 2017 om 23:02 |
Zijn er al mede forummers naar de grote handwerkbeurs in Zwolle geweest? En zo ja: is het de moeite waard en wat mag ik vooral niet missen?
Kans is aanwezig dat ik morgen ga |
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is voor mij te ver weg, maar op FB zie ik foto's en verslagen voorbij komen. Zo te zien is het de moeite waard, maar kan het niet uit eigen ervaring zeggen.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Ben geweest, kan van mijn leven geen quilt-kraam meer zien.
Serieus: volgend jaar ga ik weer, maar dan zorg ik dat ik van tevoren precies weet wat ik dat jaar allemaal nog wil haken en dan sla ik direct groot in. Mooie voordeel-bolletjes. De stylecraft waar ik allerlei dingen voor mijn nichtjes mee maak, kon ik daar voor 50 cent minder dan normaal krijgen... dus toch weer zo'n 5 Eurie bespaart (ja, ik heb me ingehouden... slechts 10 bolletjes meegenomen) |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vorige herfst was er een speciale Haak- en breibeurs, geen quiltkraam te zien. Ik genoot van zo'n kraam vol wollebollen, net een bloembollenveld.
Volgens mij heet dat evenement Nederlandse breidagen. Zie ook Agenda Hobby Beurzen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Hmmm.. misschien dat ik dat dan eens in de gaten moet gaan houden. Ik denk zonder al teveel te overdrijven dat zeker 1/3e van de beurs gevuld was met quilt kramen...
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
kunt ge geen plattegrond of zo zien als de beurs wordt aangekondigd van wat waar staat?
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt bij hobbybeurs kijken en dan kun je zien welke standhouders er staan.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dankjewel. idd veel quilt en borduren. Ga eens proberen te onthouden voor september. Misschien dat er dan minder quilt en borduurdingen zijn.
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(1)
|
Er is ook een brei- en haakbeurs. Ook is er ergens een dag van de Wol, maar daar zit geloof ik veel spinnen bij.
Een paar dingen gevonden
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |