Handwerkmagazine Forte |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
bgm
Newbie Lid sinds: 25 Februari 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Graag ontvang ik ook deze scans
|
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik sluit me ook graag aan!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.
Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen. Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen. Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies. Misschien is het handig om eerst even rond te kijken op ons forum en je even voor te stellen in die rubriek, voor je een bestelling plaatst. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bgm
Newbie Lid sinds: 25 Februari 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb gisterenavond een mailtje naar de uitgeverij gezonden en zij sturen gratis nummer twee naar mijn huisadres. Wat een service.
Nummer 1 is uitverkocht.
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook een mail gestuurd en ze vroegen alleen waar ik woonde om adressen van winkels door te geven daarna niets meer gehoord. Nr. 1 heeft mijn moeder in een winkel gevonden en kostte normaal 1 euro, maar ze mocht hem voor mij zo meenemen.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
mag ik de scans ook ontvangen |
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik de scans ook????
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze ook een mail gestuurd, maar tot nu toe nog helemaal geen reactie gehad.
Mag ik de scans ook van iemand ontvangen???
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
Harmanna
Duizendpoot Lid sinds: 22 Juni 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 273 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ook een mailtje gestuurd en ook sturen ze me nr2 wel want nr 1 was helaas op. Ben wel verrast door deze reactie van hun.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn best aardig bij Forte. Er waren allerlei fouten geslopen in de vertaling van een haakboekje. Als je de streepjescode van je foute boekje opstuurde, kreeg je de nieuwe herziene uitgave opgestuurd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
kersepit
Groupie Lid sinds: 09 Februari 2013 Status: Offline Points: 44 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor de Haarlemmers: bij Breien en Zo (Nassaustraat) en bij De Vries Boekhandel zag ik ze vandaag liggen.
|
|
grootkoerkamp
Hobbywonder Lid sinds: 22 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 457 |
Post Options
Thanks(0)
|
mag ik ook de scans van het boekje bedankt
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou ook graag de scans ontvangen , hier ook alles weg
|
|
Lynn484
Newbie Lid sinds: 16 September 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jullie zouden als het goed is een mail van mij ontvangen hebben met de scans! Veel plezier ermee..
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt, bedankt!
En truste,
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel erg bedankt Lynn. Attent van je.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze ontvangen hoor, heel erg bedankt!
|
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel voor het doorsturen, ze zijn goed ontvangen.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
Harmanna
Duizendpoot Lid sinds: 22 Juni 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 273 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel voor het door sturen,
|
|
|
|
grootkoerkamp
Hobbywonder Lid sinds: 22 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 457 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb ze nog niet ontvangen bedankt
|
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |