handwerkpakketjes bij kruidvat |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
hesterkerstgek1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Maart 2011 om 17:47 |
hallo dames, vanaf maandag bij kruidvat 2 soorten handwerkpakketjes tekoop voor 2,49 haakpakket,bloemen of diertje.inclusief wol,haaknaald. punnikpakket,voor bloemenapplicatie voor op je tas,jas,of kussen helaas is dit breipakket,met een breiring,2bolletjes wol en breihaak en plasticnaald wel 6,99 groetjes hesterkg1 |
|
GROETJES HESTER
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
o dat is een goede tip, zal is kijken van de week als ik er ben.
|
|
![]() |
|
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
ik ga kijken dat ze het kleine schilpadje ook nog hebben voor mijn moeder zij spaart schilpadjes |
|
![]() |
|
Karina ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
ik ga maandag gelijk even kijken
![]() |
|
![]() |
|
breimaan ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Ik kreeg net de folder binnen, het ziet er leuk uit. Ik ga ook maandag even kijken bij ons in het dorp.
|
|
http://breimaan.blogspot.com/
groetjes, breimaan |
|
![]() |
|
hesterkerstgek1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
DAMES IK HEB NET GEHOORD VAN IEMAND DAT DE AANBIEDING PAS INGAAT OP DINSDAG, RAAR HOOR ALS DE WEEK OP MAANDAG BEGINT, DUS DINSDAG PAS GAAN RENNEN NAAR DE KRUIDVAT
|
|
GROETJES HESTER
|
|
![]() |
|
breijoke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
In de folder staat dat de aanbiedingen zijn van dinsdag 29 mrt t/m zondag 10 april
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23709 |
Bij Dekamarkt gaan de aanbiedingen ook pas op dinsdag in.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
bij kruidvat en deka markt gaat het inderdaad in op dinsdag. maar meestal ligt het er bij kruidvat ook wel is op maandag. heb nog geen folder gehad. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23709 |
De folder kwam, met een heel pak andere, gisteravond laat. Maar ze mogen tot woensdag rondbrengen. Daarom krijg ik ook veel folders in de mail, dan heb je ze zondag al.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Ben net bij het kruidvat geweest! De pakketjes om te haken
zijn erg leuk, waren de schappen nog aan het inpakken ![]() Heb het setje met de uil en het schildpad en het embleem/rondje meegenomen. Dan zijn er nog bloemen en 2 kleuren. Patroon zit erbij en een leuke gekleurde haaknaald ![]() ![]() |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Hallo iedereen,
Ik weet dat er verschillende Belgen op de site zijn. Ik ben gaan zien op de site voor de folder. Heb ik het zo verkeerd gezien of is dat bij ons niet i de aanbieding deze week? Groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
widdy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
IngeDeV, Ik heb net even gekeken in de folder op de website en daar staat het wel tussen: breipakket - haakpakket en punnikpakket (pagina 20&21) Morgen meteen naar het Kruidvat dus! |
|
Groetjes, Tineke
|
|
![]() |
|
Kuddelz ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Maart 2011 Status: Offline Points: 117 |
bij onze kruidvat ligt het er vaak al op maandag aan het eind van de middag, ik ga eens even een kijkje nemen straks !! bedankt voor de tip!! groetjes veronique |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik heb het gezien! Leuk dat breipakket met die grote ring, vaak is zo'n ring alleen al duurder.
|
|
![]() |
|
Die ringen in verschillende maten stonden een tijdje terug bij Euroland voor € 15.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
mafke ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 694 |
Hallo, vandaag bij kruidvat 2 ringen gekocht en 2 haakpakketjes.
Kan dus weer even vooruit. |
|
![]() |
|
Nellie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
net ook een paar haakpakketjes gekocht, 2 bloemen en dat andere ronde met een hartje in het midden. ook 1 voor mijn vriendin, die ook wil leren haken.
Voor fanatiekelingen die op tijd inkopen voor sinterklaas enzo misschien een idee om voorraadje in te slaan? Vooral die punnikklosjes zijn leuk om een kind kado te doen dat wil leren handwerken. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Twijfel of ik ze zal gaan halen...
|
|
![]() |
|
widdy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Net naar Kruidvat geweest (België): heb de bloem, het hartje en het figuurtje van de haakpakketjes meegebracht. Punnikpakketjes lagen er ook, breipakketjes niet.
|
|
Groetjes, Tineke
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |