Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

handwerkwinkels

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: handwerkwinkels
    Posted: 21 September 2011 om 14:29
Na een hele zomer ellende te hebben gehad met mijn rug gaan
wij twee weken met vakantie
een week naar Slagharen en een week naar Hoenderloo
Weet iemand of daar misschien ook hobbywinkels of
handwerkwinkels in de buurt zijn waar ik wol enz kan kopen
Ik kan altijd wel iets gebruiken en winkelen is altijd leuk

Ik verheug me er erg op
groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 07:53
Hardenberg!

Breigarengigant... is alleen op dinsdag en zaterdag open. (breigarengigant.nl)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 13:05
Hoenderloo is niet zo gek ver van Apeldoorn. De Beekbergse Wolhal, zoek de site maar op. En als je toch in Apeldoorn bent, ga dan ook naar het centrum naar de Witte boekwinkel en Euroland, beide hebben een aparte handwerkafdeling. Allebei in de buurt van het oude stadhuis. De Wibra en Zeeman zitten in de Brinklaan waar ook een winkel is voor alle creatieve hobby's behalve nou net haken en breien.

Ziezo, Apeldoornpromotie, ons dorp weer even op de kaart gezet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 13:48
Is Apeldoorn een dorp? Ik dacht dat het heel groot was... Niet dat dat natuurlijk een garantie geeft, maar toch...
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 14:08
hahahaha nee ieke,apeldoorn is een grote stad en die wordt steeds groter,
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 14:12
Stadsrechten hebben ze nooit gehad, het dorp is pas gaan groeien na 1900. We hebben wel een feest gehad over 750 jaar bestaan, maar dat was volgens mij een rovershol op de Veluwe, geen stad. De oude bewoners zeiden altijd dat ze naar "het dorp" gingen als ze het centrum bedoelden. We hebben wel een stadskantoor en een stadhuis.

Maar in opppervlakte en inwoneraantal tellen we wel mee bij de grote gemeentes. En qua hobbyzaken heb ik niks te klagen.

wat rozengeur.
Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 10:30

zo hier is apeldoorn ook goed vertegenoordigd....lol

ik ben dan nummer 3 die ook in apeldoorn woond...

de witteboekenhal heeft w

qua wol en kartoen heel weing net als euroland...ik ben er gisteravond er nog geweest en ze hadden maar een paar kleuren katoen en dat geld voor het wol

groetjes josé

Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 13:58
Maar de BB wolhal heeft veel wol en boekjes en alle mogelijke hulpdingen, ook die sjaalspelden met ringetjes. Ik ben er vandaag even geweest met Ieke. Er lag een nieuw poppenboekje van Marie Claire/Phildar. Ook borduren, scrapboeken en andere hobby's

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 14:13

Die bb wolhal staat ook altijd nog op mijn verlanglijst. Wil er op weg naar de camping een keer langs. Maar of ik mijn echtgenoot zo gek krijg. Met een volgepakte auto halverwege stoppen en dan uitgebreid wollebolletjes staan te bekijken. Vrees dat ie er niet voor te porren is. Of er moet een media zaak in de buurt zijn. Dan kan het natuurlijk wel.

Die in hardenberg is erg leuk inderdaad. Ga er altijd wel een keer heen als we op de camping zijn. Ze gaan het assortiment wel veranderen begreep ik. Ze gaan meer partijen opkopen en als het op is dan is het op. Dus neem in ieder geval genoeg mee voor je projecten. Bijkopen is later misschien niet meer mogelijk.

Leuk Magtelt en Ieke dat jullie samen zijn op jacht zijn geweest.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 18:29
Clara er is een winkelcentrum in de buurt, Adelaarslaan. Daar is wel een radio- en tv zaak, maar of die ook spellen en films verkoopt weet ik niet. Maar je kunt natuurlijk de smoes gebruiken om te foerageren op dat winkelcentrum en dat jij dan éééven naar de wolhal gaat, terwijl hij eten inslaat. Op dat wc is ook een Wibra en een Zeeman. Dirk van der Broek en Appie Heyn zitten er broederlijk naast elkaar. Er zijn een slager, twee groentezaken, Blokker, Hema, een snoepwinkel, een bakker en een tijdschriftenzaak. Kun je Marco daarmee verleiden?

wat rozengeur.
Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 19:46

Magtelt, ik wil nog steeds een keertje naar Apeldoorn, de markt moet daar ook gezellig zijn.

De wolhal en hobbyzaak  die jij noemt zit die in het centrum van Apeldoorn

De Pipoos is hier niet meer wat ik erg mis.

Ik heb nog een treinkaartje dat ik op moet maken, maar het moet niet zo zijn dat ik een heel eind moet lopen naar die wolhal ( alsof ik nog niet genoeg wol heb:-)

Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 20:02
De Beekbergse Wolhal ligt niet echt in het centrum, ook niet dichtbij een bushalte, die ligt bij dat andere winkelcentrum. De witte boekhandel en Euroland liggen wel in het centrum, Wibra en Zeeman hebben in het centrum een filiaal in de Brinklaan vlakbij de Crea Art. Als je die winkels op Google bekijkt zie je vaak een kaartje met de locatie. Allebei op één dag gaat niet lukken, denk ik. Je kunt in de Oranjerie wel uitrusten bij Bakker Bart, het Hema of het V&D restaurant en nog bij een tent met koffie, ijs etc.

De maandagmarkt heeft nog wel fournituren- en stoffen- kramen, de zaterdagse en woensdagse zijn algemene warenmarkten. Sommige winkels gaan op maandag pas om 11 of 13 uur open.

Overigens is de bus € 1 per heen- en € 1 per terugrit in heel Apeldoorn. Als je binnen het uur kunt overstappen, hoef je geen nieuw kaartje te kopen. Je kunt wel een vrij leuke winkelroute volgen naar het centrum vanaf het station,
maar als je op de terugweg moe bent, laat je je kruien voor een eurootje. Dat is goedkoper dan met de OVchipkaart.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 20:07
Maar wie naar Apeldoorn wil komen voor een leuk dagje, kan natuurlijk contact met mij opnemen. We kunnen je met het peugeootje van het station halen, daar is de BBWH vlakbij, en na daar geneusd te hebben, kan Ton ons in het centrum afzetten, waar ik je dan rondleidt. Wat er verder gebeurt zien we dan wel. Als ik op de bus naar huis wil, moet ik toch via het station reizen (Action zit pal bij de thuishalte van onze bus) of we laten ons weer ophalen.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 21:22

Magtelt, Marco zit er aan te denken om voor mij een internet verbod te gaan instellen.... Hij vond jouw geweldige plannen niet zo'n goed idee vrees ik. Maar ach, nu kan ik hem wel voor blok zetten: Of mee naar de wolhal of naar het winkelcentrum. Moet jij kijken wat ie kiest.

Wat wel jammer is: dat we voorlopig niet naar de camping kunnen. Voor de bevalling gaat het waarschijnlijk niet meer lukken. Dus de beekbergse wolhal moet ik nog maar even laten voor wat het is.

Groetjes, Clara

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2011 om 09:22
Ja in de straat van de wolhal is niks te doen, Ton neemt een boek mee en zit in de auto te lezen. Er is alleen een autorijschool ernaast. Lijkt me niet handig met een baby en een peuter om daar dan te zitten wachten.

En we hebben nu wel even mooi weer, maar hoe het in de lente en zomer van volgend jaar is, moeten we afwachten.

Er zijn in de omgeving van Apeldoorn ook campings. Of hebben jullie een stacaravan?

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2011 om 11:40
Nee, mijn schoonouders hebben bij Ommen (Giethmen) een chalet staan. En daar mogen we altijd in als hij leeg is en er niemand anders in gaat. De zomervakantie plannen we altijd. Want de andere broers van Marco mogen natuurlijk ook zo vaak ze willen. Maar als we zo maar tussendoor een weekend willen dan mag dat altijd. Alleen gaat het nu allemaal waarschijnlijk niet meer lukken voor de baby komt.
Groetjes, Clara

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns