Hanger hartvorm |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Chicaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2012 Status: Offline Points: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Juni 2012 om 15:27 |
Ik wil boven tafel een soort krans van takken maken en daar diverse harten in hangen.
Nou heb ik ooit een foto gezien van een opgevuld hart van een soort patchwork van verschillende haaksteken en kleurtjes, opgeleukt met een lintje, knoopje enz. Maar ik kan het nergens meer vinden, ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet noemen. ![]() Gaat er bij iemand een lampje branden waar ik zo'n patroon kan vinden? |
|
Groetjes, Linda
|
|
![]() |
|
Ingemo ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 503 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Groetjes,
Inge http://pinterest.com/ingemo/ |
|
![]() |
|
Chicaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2012 Status: Offline Points: 92 |
Jaaaaa! Wat goed zeg, had ik het nou maar gelijk hier gevraagd!
![]() Dank je wel! |
|
Groetjes, Linda
|
|
![]() |
|
Leo91 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Wauw wat een leuke site is dat zeg, hebben jullie die onderzetters gezien met die kikker en schaap GEWELDIG! Die vis is ook leuk, en dat kleine patchwork hartje, en die sokken voor in de kerstboom. En die applicaties van de hond (tekkel aan die armband), en de pauw ![]() Weer te veel leuke dingen en heel weinig tijd ![]() |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
ze heeft hele leuke patronen, heb al een tasje van haar gemaakt
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Het is alleen jammer dat er vaak veel fouten in haar patronen zitten.. Ze is zelf geen engelse.. Dus je zult zo af en toe je eigen fantasie nodig hebben ;)
|
|
![]() |
|
Hmmmmm, wat jammer dat er fouten in zitten, zo handig ben ik nog helemaal niet.
Nog even denken of ik het dan wel zal kopen... |
|
Groetjes, Linda
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |