haren vlechten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 December 2012 om 14:24 |
even iets heel anders hier zijn nogals wat moeders met dochters
vlechten jullie hun haren ook wel eens in? ik wel als het mag van mijn oudste haha Ik zou een fotootje wel leuk vinden daar kan ik weer van leren |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wauw wat mooi. Ik kan het helaas niet. (toen ik zelf langer haar had, kon ik het wel bij mezelf maar niet bij een ander)
|
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Ik heb zelf zonen, maar mijn moeder deed dit vroeger bij mij. Ik kan het zelf ook, haren invlechten bij meisjes. Ik heb 1 nichtje van 5 en die neem ik nog wel eens te grazen!
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
dat wil ik ook leren, alleen... hier kleine jongetjes om ons heen en geen meisjes :S
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Ik kan het ook bij mij zelf en bij anderen maar zo rondom kan ik niet
Hoe heb je dat gedaan, ziet er super uit
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
super mooi is dit , ik wou het ook altijd doen bij de kids , helaas waren het jongens en die zagen dat zo niet zitten
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
haakes ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Locatie: zoetermeer Status: Offline Points: 222 |
Mooi gedaan! Helaas heb ik zelf twee jongens. Vroeger deed mijn moeder het ook bij mij.
Zelf kan ik wel vlechten, maar niet invlechten. Inmiddels is mijn haar tekort en teveel lagen. |
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Ik deed het altijd bij mijn poppen, mijn dochtertje van 1 1/2 heeft van dat fijne "piek" haar en kan daar helaas nog niet in vlechten.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
miralda ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 September 2012 Status: Offline Points: 155 |
mooi gedaan,kan wel vlechten bij mezelf en bij anderen maar hier moet je wel even voor gaan zitten denk ik..mooi hoor
|
|
groetjes miralda.
|
|
![]() |
|
hitsje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 559 |
Heel mooi!!
Ik dacht dat ik het niet kon. Tot ik filmpjes vond op You tube! En met You tube kan ik alles leren! Zelfs invlechten! ![]() Dus ik heb hier nu een blij acht jarig meisje in huis! Dit is de waterval vlecht.. |
|
Groetjes Hitsje
http://pinterest.com/hitsje/ |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Jeetje ook al zo mooi
|
|
![]() |
|
Sonjake ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 90 |
super gedaan... buiten een simpele vlecht heb ik hier meestal geen gewillig slachtoffer... Jammer...
|
|
![]() |
|
m'jo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
mooi!! ik was er vroeger erg goed in, alleen dan bij mijn patienten die in het weekend graag met een mooi opgestoken/ingevlochten kapsel op visite wilden........ zelf had ik 3 zonen, daar viel weinig aan te vlechten.....
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
ik mag ook altijd graag bij de kids vlechten.
maar de oudste wil dat niet altijd meer. ik vind dat vlechten met 4 stengen zo mooi maar moet dat nog wel onder de knie krijgen. Maar ja als ze niet wil kun je ook niks leren. en bij de kleinste kan ik wel vlechten maar ze zit nog niet zo lang stil dus uitproberen is bij haar geen optie. ps. ik vlecht meestal op omdat je de vlecht dan zo mooi kunt zien liggen boven op het haar, |
|
![]() |
|
![]() |
|
Zisha ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 15 November 2012 Locatie: Noord Holland Status: Offline Points: 120 |
Dit heb ik ook heel veel gedaan bij mijn dochter toen ze klein was ze is nu al weer 27 jaar wat gaat de tijd toch hard
![]() |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
die waterval vlecht is ook mooi
ga ik ook eens proberen!!
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
knutselaar ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 03 December 2012 Status: Offline Points: 7 |
Mijn haar zat vroeger mooi ingevlecht maar heb het helaas zelf nooit goed geleerd. Misschien moet ik toch maar eens gaan oefenen. Het haar van mijn kleindochter wordt al flink lang en zou toch leuk zijn als oma daar straks een paar mooie vlechten in zou kunnen maken.
Misschien de moderne techniek maar gebruiken om het te leren ;)
|
|
![]() |
|
JePe ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Ik heb heel wat vlechten gemaakt in mijn leven, wij hebben drie dochters. Nu nog wel eens bij degene die nog lang haar hebben. Maar inmiddels doet mijn dochter het weer bij haar dochter en daar komen ook vaak leuke kunstwerkjes uit, als ze tenminste zin heeft om stil te blijven zitten.
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Bij mijn dochter ook gedaan, maar die wilde net als een Surinaams vriendinnetje ook een hele boel vlechtjes. 120 vlechtjes toen gemaakt, bleef ook lang zitten. Totdat ze naar de kinderboerderij ging met school. Alle geitjes kwamen tegen haar opspringen omdat ik onder in de vlechtjes zilverfolie had gedaan. Daarna nooit meer zoveel vlechtjes gehad.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Joyce ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2012 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 112 |
Wat een mooie vlechten, van de bovenstaande afbeeldingen!
Mijn haar is behoorlijk lang (70+ cm) maar ik kan het zelf alleen maar 'gewoon' invlechten, of een vissegraatvlecht. M'n vriend is helaas niet zo handig hiermee, dus als het heel uitgebreid ingevlecht moet worden haal ik m'n schoonzus (= kapper) er maar bij. :) |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |