hartjes voor valentijn |
Reageer ![]() |
Autheur | |
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Februari 2015 om 12:07 |
Wie aan Valentijnsdag doet kan nog snel een mooi hartje haken, moeilijk, snel, makkelijk kant, het staat er allemaal.
http://solocrochet-manualista.blogspot.com.ar/search/label/Corazones |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
die 'kanten' zijn wel schoon. Ge moet wel vanaf een tekenpatroon kunnen werken.
|
|
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Bedankt voor de link. Ik ga een paar simpeltjes maken voor zoon + vriendin die zich eergisteren verloofd hebben en volgende week weer thuis komen.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12156 |
maakt er maar een mooike voor. Een verloving komt zo dikwijls niet meer voor.
|
|
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Hij heeft het ook heel romantisch gedaan. Op het dak van hun hotel in Thailand. Had zich in Vietnam een mooi kostuum laten aanmeten en in Thailand nette schoenen gekocht (valt zo op om mee te nemen als je op zonvakantie gaat). Ze waren dus van het uitzicht vanaf het dak aan het genieten toen ie even naar het toilet moest. En toen dus in zijn 3-delig pak en nette schoenen weer boven kwam en op zijn knie ging om haar ten huwelijk te vragen. Moest toch wel een traantje wegpinken toen ik het hoorde. Ook mijn kleine jongens worden dus groot....
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
ooooohhhh idd romantisch (en goed gepland)
en idd ze worden allemaal groot. En dan ineens zit ge terug met kleine mensjes in huis. |
|
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Leuke patroontjes!
Dank je. |
|
december2011
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Leuke patroontjes meteen gebruik van gemaakt. Morgen mijn hubbie mee verrassen <3
Leuk gedaan van je zoon Joke, veel voorbereidend werk in gestoken. Dus je hebt een mooi feest om naar uit te kijken als er een datum bekend wordt gemaakt dat is! |
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Wat een romanticus!
Bedankt voor de link. Ik ga een paar simpeltjes maken voor zoon + vriendin die zich eergisteren verloofd hebben en volgende week weer thuis komen. [/QUOTE] |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |