Having fun... |
Reageer | Pagina <1 567 |
Autheur | |
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd en fijn dat het de dag is geworden die jullie graag wilden
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk.
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd met je huwelijk, en veel geluk en liefde.
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel allemaal!!!
Jullie zijn echt super... |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Suziesfreubels, ergens heb ik niet goed opgelet. Gefeliciteerd met je huwelijk. Als excuus kan ik alleen maar een slap: druk, druk, druk aanvoeren. Sorry.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geen probleem hoor lidwina...
Heb me niet vergeten gevoeld dus dan zit het wel goed... |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
als nog gefeliciteerd en vele gelukkigen jaartjes samen
|
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel petraco...
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Having fun ,nog 3 dagen en ik ga een weekje naar de zee ,verheug me er zo op 😎
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Lekker pareltje alvast fijne vakantie gewenst...
Hier van het weekend lekker wezen uit eten en heerlijk zitten haken... |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuke voorpret, Pareltje! Heel veel plezier gewenst.
Vanmiddag ga ik met mijn breiwerk naar de brei en haakclub in het winkelcentrum. Ook een gezellig vooruitzicht. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel plezier en ontspanningswandelingen.
|
|
|
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Jaahhh....
Van het weekend is het dan eindelijk zover... We gaan naar de poppenhuisbeurs in Den Bosch... Kijk hier alweer een tijdje naar uit... Ben ook altijd benieuwd wat voor klein haakwerk we weer tegen gaan komen... |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk een poppenhuisbeurs, daar ging ik vroeger ook wel eens heen. Veel plezier daar.
Vorig weekend veel fun gehad, zaterdag en zondag gefietst, zondag lang op een veerboot moeten wachten maar dat gaf niet want ik heb zowat een uur lekker gekletst met een wildvreemde vrouw die ook de oversteek moest maken.
|
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas viel de beurs tegen...
Zowel ik als manlief konden ons ei er niet echt kwijt... Gekocht: Stoeltje 1:12, Haaknaalden 0,45 en 0,35 mm... Heb ik weer iets om mee te priegelen... |
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Soms kan het hebben van Fun toch ook zo tegenvallen...
De voorpret is soms groter als dat de daadwerkelijke pret... Hadden van het weekend een party voor 10 tot 16 jarigen in de soos... Vooraf nog even iemand ophalen die uiteindelijk te veel tijd nodig had... Bij aankomst had ik dan ook voor mijzelf veel te weinig tijd over om me tot griezel om te toveren... Er waren uiteindelijk maar 14 kindjes wat heel jammer was maar dat maakt het niet minder gezellig... De kinderen hebben wel genoten en dat maakt het voor mij dan nog een klein beetje goed... |
|
Reageer | Pagina <1 567 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |